Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 1 oktober 2008 22:05

HAHA seriöst, jag älskar att hela vår klass - inklusive jag - bryter ihop över ETT prov xD Vi har gått estet för länge. Vad hände med min härdade plugg-mentalitet från högstadiet? Då hade vi i princip alltid minst tre stora prov/inlämningar/redovisningar eller liknande i veckan, helt sjukt. Jag satt typ uppe tre nätter i veckan och panikskrev uppgifter där i slutändan.


Nä, pluggarnatt inatt x( Haha


Hockey imorgon, jag taggar :D På fredag är det dinner med folk hos Linnea och sen ska typ jag och Rårå + alla andra som vill på Olles.


Säljer som vanligt tidningar på morgnarna i helgen, och igår fick jag hem ett fett paket med posten - fyllt med mjällschampo och mjällbalsam. Aftonbladet har udda idéer ibland. Detta ska jag alltså kånka runt och dela ut till mina kunder under helgen, gratisprover alltså. Säg till om ni är behov av mjällschampo så jag kan donera och bli av med skiten, vad ska jag annars göra med ett ton mjällschampo som just nu ligger på köksbänken?


FAAAN I HELVETE förresten, jag hade helt glömt bort/förträngt nutida konst-redovisningen tills imorgon. Inte ens bestämt mig för en konstnär. Snälla slå ihjäl mig, eller nä, det kommer lärarna lix göra. Får panik-rafsa ihop nåt random på skolan före lektionen.

Av Anna Danielsson - 1 oktober 2008 20:13

Blir vaka inatt. Samhällsprov. Guh. Jag är sämst på att plugga :(


Pluggade iaf lite på Waynes idag, vi satt där en klump folk med diverse skolböcker utspridda över bordet. Fick inte överdrivet mycket gjort dock.


Har förövrigt köpt en snordyr aloe vera-gel idag, lite otippat för att vara jag men jag kände mig tvungen. Norrländsk vinter + Anna är en ganska dålig kombination, för jag får helt groteskt torr hud på händer & i ansiktet av torr kall luft. Nu ska vi se om detta funkar, för tydligen ska det ju vara bra mot allt.


Nu ser jag Idol, typ första året jag nästan följer det. Vet dock inte varför.

Av Anna Danielsson - 1 oktober 2008 19:20

Tydligen har jag lyckats peta in en bild i Fotoklubbarnas Årsbok :D Nöjd lirare, det var otippat! Den här var det iaf, tror tyvärr att den kommer vara svartvit i boken så då får den se ut såhär.

(Och som alltid, säg till om bilden inte syns så ska jag slå ihjäl min BDB)

Av Anna Danielsson - 1 oktober 2008 18:04

HAHA nej, missflytet har ingen ände. Nyss brände jag mig på vattenkokaren.


Nämnde jag förresten att jag var typ några decimeter från att krocka med bilen igår? Det var dock inte mitt fel, var på Skråmträskvägen (HUVUDLED) och skulle svänga vänster in mot Sunnanå, också kommer en gammgubbe körande rakt ut från vänster. Han fick smaka på mitt evil-eye kan jag meddela.

Av Anna Danielsson - 1 oktober 2008 14:59

INTERNET FÖR FAN!


Det tog elektrikern flera timmar att kirra felet. Kortslutning var vad allt berodde på. Nu lovar jag att inte gnälla mer om elektricitet i min blogg på typ två år.


Nu är det towards Waynes, där vi ska ha en nördklubb och sitta och plugga ^^

Av Anna Danielsson - 1 oktober 2008 11:30

Haha, jag datanördar endast på skolan för tillfället.


Mitt liv är som sagt fail. Som tur var blev jag iaf ringd till Waynes igårkväll, så det blev att dricka chai-latte och wajna.


Hemma har lysena kraschat i hallen, garaget och datarummet. Alla säkringar är hela men ändå funkar det inte, så nu ska en elektriker rädda oss iaf. Vet inte om internetkraschen beror på vårt mongo-proppskåp också, annars ska jag speeda med routern till Jeloin och byta.


För övrigt har jag samhällsprov imorgon, är inte mest taggad i världen.


Vill även lägga in ett sista gnäll - på kyla. Imorse drullade jag ut med hunden iförd t-shirt, ylletröja, fleece-tröja samt vinterjacka och frös ändå ihjäl. Tror inte att jag kan förneka det faktum att det är höst längre :(

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards