Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 17 oktober 2008 16:14

OCH JUST JA!


Jag och Matilda var och föreläste om Auschwitz på fritidsgården Söder för 13-14-åringar igårkväll. Jag trodde seriöst att jag skulle få psyksläpp. Betedde jag mig också sådär grisigt när jag gick i sjuan-åttan? Nä, det är fan inte möjligt.


Fjortistjejer som inte kan hålla käften, állmänt stökigt folk osv. JA, jag är en gnällkärring men jag nu föraktar jag folk i högstadieåldern ännu mer än tidigare. Det värsta var när en kille pep "Heil Hitler" mitt under föreläsningen - om förintelsen. Det var bara att försöka sansa sig och inte lacka ur totalt.


Hur dumma är ungjävlar egentligen!? Man borde gräva ner dom i en grop nånstans och inte låta dom komma upp därifrån förrän dom har lärt sig att bete sig som folk.

Av Anna Danielsson - 17 oktober 2008 16:09

Just ja! Jag tog sista vaccinet imorse (äntligen) och det blev typ värsta hittills. Sprutan brukar inte ens kännas, men nu var det nån brutal människa som typ klämde tag i min arm, tog sats och formligen slungade sprutan rakt i muskeln >.< Också tog det typ tio år. Jag leeed, men jag överlevde.

IG

Av Anna Danielsson - 17 oktober 2008 16:09

Förresten, provet sket sig och jag har fortfarande IG i Matte B. Faaail.

Av Anna Danielsson - 17 oktober 2008 16:04

Min kusin lever just nu loppan i Spanien, och om två dagar joinar jag :D Fan vad skoj det blir!


Jag har inte börjat packa - eller ens tänka på vad jag ska packa - än. Men det löser sig I guess ^^


Btw, vi hade disco i klassrummet idag. Det får bli substitut för kvällens o-existerande förfest före Balzac :O


Jag lär inte vara blogg-aktiv under Spanien-vistelsen, ska väl försöka MMS-blogga lite om våra äventyr. Om ni vill får ni SMS:a en pling, och om ni inte är helt efterblivna så kan ni förmodligen räkna ut att mitt nummer finns på hitta.se.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards