Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 20 oktober 2008 23:46

Sos är sig likt iaf.Trevliga hundar och folk,rivsår och blåmärken exakt överallt efter hoppande voffar,extremt skitigt osv.Vi har hur skoj som helst,ute och tjoa i stan både igår och ikväll.Gårdagens sjukaste var när vi satt och käkade kebab typ fyra på natten i en trapp,då kommer en extremt tapig 35+are,ställer sig cirka en halvmeter ifrån oss och råglor.Vissa i vårt sällskap var inte nyktrast i världen,så b.la Helena får ryck och gapar att han ska dra därifrån och lämna oss ifred.Istället följer han efter oss,jäklas och säger "This is my country,I can stand where I want to" osv.Folk börjar bråka ännu mer,och det slutar med att mongot lyfter upp ett bord och kastar efter oss!Vad händer,haha:(Får se om det spårar ikväll också,skulle inte förvåna mig.

Av Anna Danielsson - 20 oktober 2008 00:19

Tjo,jag överlevde den dryga resan och är nu i Spanien,även om jag aldrig höll på att hitta tågstationen i Malaga.Hann med att jobba en liten bit av kvällshundpasset när jag kom också.Nu är vi en klump folk inne i Fuengirola och degar på London Pub.Kusse fyllde 18,för typ 20 minuter sen,congrats:D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards