Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 23:39

Violet Hill är dagens nördobjekt, bifogad om du scrollar ner en bit.


Jag gick ju ut med Mio i typ...storm ikväll. Paraplyet blåste ut och in, klassiker. Haha.


Jag taggar redan på nästa helg kan jag säga :) Om det inte hittas på någon fest här i Skell så kanske det blir att dra till Extreme i Umeå eller nåt.


Vad jag egentligen tänkte säga med det här inlägget vet ingen, allra minst jag. Jag är övertrött och ska typ krascha i säng nu.


Just ja, min moster ringde nyss. De har tydligen typ inget vatten nere på SOS i Spanien nu :S Så det blir lite mer sport än förra gången att vistas där. Jag längtar ändå fettomycket.


Måste för övrigt säga att det blir spännande om den nya veckan möjligtvis kan mäta sig med den här när det gäller otursfaktor. En liten lista:

- El-kortslutning samt Internet-krasch i huset

- Jag har lyckats scratcha vår bil-backspegel. Har jag nämnt det?

- Jag har bränt mig på vattenkokare, smällt upp bildörrar i axeln på mig själv m.m

- Fick en ofrivillig öl-dusch över hela mig igår

- Tappat bort orkestermappen med ALLA noter, både till SUS och SSB

- Åkt till skolan enkom för ett prov som var inställt (ledig i övrigt), och åkt till Musikskolan enkom för ett rep som också var inställt.


Liten sammanfattning det där. Kanske blir ett snyggt avslut med att jag typ faller av hästen och dör imorgon? -.-

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 22:12

RisiFrutti är ju seriöst det ultimata små-tugget :D Vi har typ kylskåpet fyllt nu och jag går runt och mumsar i mig 24/7.


Kom nyss på en rolig grej förresten, Linnea är skyldig mig cirka 60 spänn. GIMMEEE!


Jag ser Mord i Sinnet. Eller, det är uppenbarligen nyhetspaus nu. Sista avsnittet, jag kommer ju dö av saknad när Tony Hill & CO försvinner :( Snälla, börja om att sända Lynley på TV iaf!


Tror för övrigt att vi har markarbete på ridningen imorgon, PEPP :D Förhoppningsvis har jag Lucky också vilket blir småkul. Med tanke på att jag har blivit tilldelad mongo-krångelhästar på alla lektioner de senaste åren känns det som, så ska jag tydligen få rida normala hästar ett tag nu ^^ Blir nog skojs vilket som iaf.

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 19:07

Det var typ tusen år sen jag köpte skivor. Vore jag ekonomiskt stabil skulle jag beställa några nu :(


@#%&*! Smilers med Aimee Mann måste jag ju seriöst köpa på nåt vänster för vi ska ju se hennes konsert om en månad. Vill faktiskt även ha Viva La Vida med Coldplay :O

Geme pengar åde.

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 18:59

Nu är det typ...ganska exakt två veckor tills jag åker till Spanien :D Jag längtar verkligen hur mycket som helst. Min kusin har redan åkt dit, hoppas hon trivs lika bra där som jag gör ^^


Har dock ett litet problem, har inte klurat ut hur jag ska ta mig till Stockholm för att sedan kunna flyga vidare till Malaga ^^ Men det löser sig I guess.


Sen har jag faktiskt kommit på en enda liten positiv grej med att min Spanien-vistelse blev kortare än planerat pga att jag var tvungen att anpassa mig efter de sjuka flygpriserna - jag missar inte ToxicBar på Station den 31 ^^

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 18:51

Helt seriös, LODISRIS. Jag skäms över mig själv.


Dagens outfit: Mjukisbyxor och SUS On Tour-t-shirten is the thing.

Dagens aktivitet: Dator.


På förmiddagen sålde jag tidningar och var ute med hunden, under eftermiddagen/aftonen har jag endast orkat släpa mig ur datastolen för att hämta mat och duscha. Har typ geekat musik på Youtube och lyssnat på hockey några timmar i sträck, självklart förlorade ju Skellefteå också så det var ju inte ens värt, jävla skit. Iddes inte ens fara på yogan, jag hade förmodligen kollapsat i en hög och brutit benen. Snart ska jag iaf ut med hunden i ösregnet också, det värsta är att jag är råpepp på att ta en långprommis vilket väder det än är, för jag blir rastlös och hatar mig själv när jag slösar bort en hel dag såhär.


Jag taggar iaf på Mord i Sinnet ikväll, sista delen :( Också taggar jag på fotolektion imorgon bitti, vi har ju typ missat flera pga karaktärsämnesvecka, kompledighet och massa sån skit.

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 14:33

Som trevligt. Hade jag varit gjord av pengar så hade jag nog också sett Coldplay i Sthlm.


...MEN, nu är det ju snart bara en månad till Aimee Mann-konserten :D Taggataggatagga

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 14:25

Söndagar ÄR risdagar. Alltid.


I förmiddags har jag sålt tidningar, kört iväg knackande Jehovas Vittnen och gått ut med hunden.


Tanken var Monopol-kväll hos Sanna ikväll, men det skjuts eventuellt upp tills imorgon.


Btw, det har konstaterats att det spelades en liten överdos av musik (dvs Michael Jackson och ABBA) hos Emo igår - med tanke på att hans CD-spelare visade texten "OVERLOAD" och dog flera gånger xD


Bilder förövrigt, säg till om dom inte syns.

Öl

Av Anna Danielsson - 5 oktober 2008 11:05

Btw, Malin lyckades sparka ut en öl över typ hela mig igårkväll. Score.


På hemvägen var jag fyllechaffis med betoning på fylle.


I övrigt var det skoj som sagt ^^

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards