Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna Danielsson - 7 augusti 2008 15:57

(Idag har det som sagt shoppats och gaggats på Kåffeinn med folk. Men det är inte det som det här inlägget ska handla om.)


Fick världens chock när jag kollade Svenska Dagbladets hemsida (som mamma hade hett upp på Internet) och såg att Aimee Mann kommer och ger konserter i Sverige i november :O Biljetterna släpps imorgon och jag, Amanda och Emo ska dra och se :D Människan turnerar ju typ aldrig, så vi passar på.


Off to Stockholm i november alltså! Nån fler som vill följa? :D

Av Anna Danielsson - 7 augusti 2008 02:43

Ikväll vart det alltså spa-kväll på Linns initiativ. Linn, Rebecka, Amanda, Linnea och Kicki joinade. Vi gjorde bl.a egna ansiktsmasker, inget jag lär göra om i första taget. Satt med mosad banan & jordgubbar i fejset och såg ut som ett grottmonster med extrem acne eller annan suspekt hudåkomma.


Imorgon ska jag joina Linn och Epa på stan, tydligen blir det väldigt seriös shopping :O Haha.


På fredag är det Balzac, sista summer-partyt den här sommaren och jag peppar i ärlighetens namn redan :D Så länge dom låter bli att spela Boten Anna så tänker jag nöta dansgolv hela jävla kvällen.


Nästa vecka är det träningsläger, också ska kusinen göra en Skellefteå-visit :D Vi fick nämligen just insikten att vi inte har setts på ett år, vilket är ganska sjukt. Sen är det Emelies giga-födelsedagspartaj den 15 :D


Dagens låt är deprimerande men bra :) Och apropå låten (och apropå filmen, Donnie Darko alltså) så såg jag den för ett väldigt bra tag sedan men kom alldeles nyss på att det ju faktiskt är Jake Gyllenhaal som spelar huvudrollen. Observant värre :O

Av Anna Danielsson - 6 augusti 2008 17:53

Älgar måste dyrka mig. Sprang på två stycken i skogen nyss. Hjärtslag xD

Av Anna Danielsson - 6 augusti 2008 17:00

Ikväll blir det på Linns initiativ spa-kväll med en klump folk xD Tydligen ska vi mojsa ihop egna ansiktsmasker och sånt. Det lär nog bli kul, med tanke på att min hy nyligen har begått självmord (jag skämtar inte) så kan ingenting bli värre iaf ^^


Nu ska jag ut med voffarna. Har för övrigt övningskört överallt i princip hela dagen. I förmiddags drog jag till Vitberget med vovvarna och promenixade :)

Av Anna Danielsson - 6 augusti 2008 02:38

Jag må vara tragisk men jag är i alla fall underhållande :'D

Av Anna Danielsson - 6 augusti 2008 00:52

Jag var ute och natt-rastade Fred i trädgården, som var mörk. Tror ni inte jag smäller halva huvudet rakt in i äppelträdet? Trevligt.


Jag och Amanda försökte se Morden i Midsummer, men det har spårat komplett så vi såg filmen I Am Sam istället, den var asbra. Trailer bifogas.


Just ja, första delen av kvällen spenderades med café-häng. Linnea, Kicki, Amanda, Epa och Soppan joinade. Kåffeinn är skiten.

Av Anna Danielsson - 5 augusti 2008 15:54

Nu ska vi packa in oss i Linneas bil och åka till Bergsbyn för att käka giga-glass :P

Av Anna Danielsson - 5 augusti 2008 13:42

Btw, har jag skrivit att jag och Mio är anmälda till agility-Gagsmark-tävlingen i slutet av augusti? :P Iaf så är vi det, och det blir askul skulle jag tro :D Vi är ju inte direkt seriösa ekipaget, däremot vore det kul om han tar sig runt banan :P Lite mer störningsmoment i Gagsmark än i Haparanda ridhus är det ju dock, så vi får se hur det går.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards