Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 4 augusti 2008 13:34

Emo (jag tror det var han) valde nån djup film igår som vi slocknade till allihopa. Värt.


Idag har jag sovit, traskat med hundar också ska jag typ joina till Cageswamp (Burträsk) i eftermiddag och se en fotbollsmatch i brist på annat.


Ska vänligt nog skjutsa Emelie till stan på mopp-zorr om en stund också.


För övrigt gick just en insikt upp för mig - jag äger cirka 6000 kronor på kontot, plus att jag inte har fått sista lönen än :D Inte dåligt med tanke på att jag har betalat resa till Spanien + levt i Spanien i en månad (matkostnader, taxikostnader mm.) OCH varit på PDOL, som var dyrt. Tror jag kommer få åtminstone 2000 till, förmodligen mer men jag utgår från 2000 så blir jag förhoppningsvis positivt överraskad.


GAGAGA, och i höst blir det charter :D Nu har äntligen Bodén släpat sig hem från Italien så planerandet kan börja på allvar. Verkar som att det lutar lite mot Turkiet? ;O

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards