Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 24 augusti 2008 21:55

HAHA ÅÅÅ, nu kan alla vi 90-talister börja grina! Känn nostalgin! :'D

Av Anna Danielsson - 24 augusti 2008 20:48

Jahapp, sådär ser jag ut i håret för tillfället. Med tanke på att mitt hår monster-växer rätt fort så har jag snart snelugg igen.


Jag är latast i världen när det gäller bloggning för tillfället, men jag misstänker att ingen annan än jag själv bryr mig. HOWEVER, helg-sammanfattning.


I fredags vart det en halverst spontan utgång som bestämdes i skolan. Vi var 6 pers som drog på Matfesten på Nordanå. Det sög. När vi trädde in i öltältet sjönk typ medelåldern med 20 år, och när vi gick därifrån stod 40/50-plusare och dansade på borden till country-livemusik. W00t? :O


Vi gick vidare till Carl-Victor, men där var det lame så det blev O'Learys istället. Där var det en stor klump folk redan, så det var som väldigt trevligt. Drog dock hem tidigt eftersom jag skulle upp och agility-tävla på morgonen.


Lördag morgon drog vi till Gagsmark, jag och Mio tävlade hoppklass 1 och han blev som väntad diskad eftersom han som vanligt tog ett hinder fel väg :P Träffade även Evelina och Nova där.


Lördag kväll var jag ute med hundarna och tänkte ha värsta lodis-kvällen när Sara ringde och försökte dra med mig till Olles. Eftersom jag var där på fredagen så iddes jag inte, och vi for och hyrde Döda Poeters Sällskap och såg den istället.


Idag nördade jag och Sara vernissage, Matfesten, Subway också tog vi bilen till Örviken och fotade på det gamla sågverket.


Ikväll har jag sprungit och ska kanske umgås med Bodén.


Tjing!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards