Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 23:00

Om jag vore en normal människa så skulle jag lägga mig typ...nu, så jag orkar släpa mig upp första dagen i skolan. Måste ju dessutom hinna välja ut en outfit till skolstarten, daaah (det sista var ett skämt.)


Jag tippar dock att det kommer bli som vanligt - jag kommer inte somna förrän om cirka 3-4 timmar, vakna en halvtimme innan skolan börjar och snubbla in i aulan halvsovande och med ögonen i kors en kvart försent, inför hela skolan. Tro mig, det har hänt förut :)

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 22:57

Jag vet inte riktigt hur följande faktum ska tolkas, men enligt min kusin är den här pingvinen klockrent lik mig. Jaha? :(

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 22:55

Klassiker :'D Så underbart hjärndött, haha

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 19:03

JAG HAR KÖRKORT. Detta faktum är utomordentligt trevligt. Var helt 100% på att jag hade kuggat, men tydligen inte :O Så idag har jag kört bil och strax ska jag köra ännu mer.


Vad som är mindre trevligt är att vi egentligen skulle på nya Eddahallen och bada ikväll, men på grund av att min syster vägrade ta ut hundarna så hanns inte detta med för min del. Jag sitter istället här och neggar. Ska ut och köra typ nu, tar nog även en springtur ikväll.


Äckel-skola imorgon. På riktigt, ORKA :( Jag vill inte. Tur att jag ska till Stockholm nästa helg. Hade jag inte failat matte B så jag har det kvar så hade det inte känts fullt lika tragiskt att återvända till Anderstorps snusbeklädda stolar och iskalla glaskorridorer -.- Aja, bara ett år kvar iaf. Sen kan jag hejdåa Skellefteå :D


För övrigt har jag typ helt seriöst en cancerknöl i axeln/nacken :( Hahaha


Vet förresten inte om jag har berättat om helgens Fred-bravad. Det var godis för 2.90/gh på Ica Maxi så jag köpte en påse i fotbolls-size, dagen efter klättrade min kära fosterhund upp på köksbordet och massakrerade påsen samt tuggade och spottade godis överallt. Tack för den.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards