Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 10 augusti 2008 21:00

VAAAD har DeviantArt gjort med sig själv!? Nya versionen laggar och hackar ju enbart! :( Jag tror att jag gnällt på detta tidigare, för övrigt.

Av Anna Danielsson - 10 augusti 2008 18:09

Imorgon börjar träningsläger :D Och jag har typ inte pysslat på med hästar på hela sommaren (ofrivilligt uppehåll) så jag lär väl vara så ringrostig att jag flyger all världens väg och bryter nacken dirr.


Får hoppas att jag får en trevlig häst, ska ju trots allt jobba med den i fem dagar. Bryr mig dock inte så hårt, kul att prova nån ny pålle, bara det inte är en extrem segpropp.


Idag har jag gaggat på E-Fyran vilket resulterade i lite småbus - vi tog en promenad under Viktoriabron (jag snackar inte på promenadvägen, utan vi klättrade in i bron och gick på en spång som går över vattnet under den.) Jag och Linn vände dock om när vi upptäckte ett hål i spången xD Stabiiilt, krascha i älven med kamera och allt :P


Ikväll ska kanske jag, Linn och Robin (och Epa om hon inte ska spackla sina lägenhetsväggar i en miljon år) eventuellt inhandla Irish Cream-cappuccino och se Forrest Gump :P

Av Anna Danielsson - 10 augusti 2008 01:20

HUGA, min augusti är...späckad?


- Fotogruppsträff imorgon

- Träningslägret på stallet börjar i övermorgon och varar i 5 dagar

- RESEPLANERARKVÄLL på måndag, nu ska vi tammefan komma till skott

- Utgång till Station på onsdag

- Kusinen anländer till Skellhell nångång nästa vecka

- Emelies födelsedagsfest på Rovön på fredag

- Uppkörning den 19

- Skolan börjar den 20 :(

- Agilitytävling i Gagsmark 23-24

- Tjejmilen i Stockhooolm den 29-31 :D

...plus att fler saker lär tillkomma :D


Har säkert glömt nåt.


Ikväll har jag käkat glass med folk, och sen drog vi och såg film - bland annat världens sämsta 90-tals-Batman-film :( Jag gav upp efter halva.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards