Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

IMORGON

Av Anna Danielsson - 10 augusti 2008 18:09

Imorgon börjar träningsläger :D Och jag har typ inte pysslat på med hästar på hela sommaren (ofrivilligt uppehåll) så jag lär väl vara så ringrostig att jag flyger all världens väg och bryter nacken dirr.


Får hoppas att jag får en trevlig häst, ska ju trots allt jobba med den i fem dagar. Bryr mig dock inte så hårt, kul att prova nån ny pålle, bara det inte är en extrem segpropp.


Idag har jag gaggat på E-Fyran vilket resulterade i lite småbus - vi tog en promenad under Viktoriabron (jag snackar inte på promenadvägen, utan vi klättrade in i bron och gick på en spång som går över vattnet under den.) Jag och Linn vände dock om när vi upptäckte ett hål i spången xD Stabiiilt, krascha i älven med kamera och allt :P


Ikväll ska kanske jag, Linn och Robin (och Epa om hon inte ska spackla sina lägenhetsväggar i en miljon år) eventuellt inhandla Irish Cream-cappuccino och se Forrest Gump :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards