Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 14 augusti 2008 22:02

UPDATE ALLTSÅ.


- Igårkväll var vi (dvs Emelie, jag, kusinen, Linnea, Linn och Amanda) bjudna på fest hos några snubbar som vi träffade på Balzac. Det var trevligt, kvällen spenderades i en lägenhet på Norrböle och det blev en hel del allsång och dans - bland annat till Don't Stop Me Now (som bifogas) :D Askul.


- Idag var det "långritt" på träningslägret, dvs vi drog ut och galopp-rejsade på sandvägarna ute i skogen :D Lätt en av sommarens höjdpunkter, förutom när "min" kära häst drog värsta bock-brallen, haha


- Ikväll har jag och Angelica tankat upp för en tjockar-kväll. Film har hyrts, chips, dricka och Ben&Jerry's Cookie Dough har införskaffats.


- Imorgon kväll är det Emelies grillfest på Rovön :D

Av Anna Danielsson - 14 augusti 2008 18:45

Jag ska snart skriva en lång, ingående och ointressant uppdatering om vad som skett de senaste dagarna, men jag ids inte just nu. Sammanfattningsvis så går jag som sagt träningsläger på stallet, och har även kusinen på besök ^^


Syftet med detta inlägg är bara att visa vad som gjorde min dag. KOMPLETT hjärndöd humor, jag och Angelica har garvat ett X antal minuter nu. SE xD

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards