Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 21 augusti 2008 10:20

Igårkväll var det invigning av E-Fyran för i år, men det var rätt lame så vi babblade bara lite med folk och sen drog jag, Linn och Sara ut och åkte bil. Vi tankade och sen drog vi på Coop, där vi bara av en händelse råkade springa på invigningen av den nya typ smink/hälsokost-affären som ligger vid ingången till affärer. Det var levande musik och gratis smakprover på en massa, mycket trevligt :D


Sen åkte vi ut och körde ambitiöst...eller nåt. Vi for mot Kåge på E4 norr, och håll i hatten - väl inne i det minimala samhället körde vi vilse. Idiotförklarade för all framtid av alla Kågebor, aja, men det var väl som skojs. Till slut hittade vi Gamla Kågevägen och körde hem.


Planer har även smidits - om tre veckor blir det förhoppningsvis en Haparanda-weekend ;D Vi ska hyra bil också vill folk på IKEA och Alko :P Haha.


Nu ska jag vandra en schwäng med vovvarna och sen till skolan. Tro det eller ej, men jag är inte helt komplett opeppad :O Vi har inte så jobbigt schema ju.


I år ska jag organisera mitt liv. Jag ska inte glömma/missa ett enda prov eller inlämningsuppgift, ALLT ska noggrant antecknas i min kära mobil. Nu jävlar.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards