Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Anna Danielsson - 20 augusti 2008 17:02

Den här har man gjort ett X antal gånger tidigare men vafan.


UTSEENDE

[ ] jag är kortare än 160 cm.

[x] ibland tycker jag att jag är ful.

[x] jag blir lätt brun.

[ ] jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[ ] jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[ ] jag har en tatuering.

[ ] jag är osäker över mitt utseende.

[ ] jag har haft/har tandställning.

[x] jag har glasögon/linser.

[ ] jag skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis.

[x] en helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[ ] jag har mer än två piercingar.

[ ] jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[/] jag har fräknar. (På axlarna på sommaren :O)





FAMILJ

[x] jag har svurit åt mina föräldrar.

[/] jag har rymt hemifrån. (Var typ 5 år, väldigt seriöst ;)

[ ] jag har blivit utslängd hemifrån.

[x] mina biologiska föräldrar är ihop.

[ ] jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[ ] jag vill ha barn nån dag.

[ ] jag har barn.

[ ] jag har mist ett barn.





SKOLA/JOBB

[x] jag studerar.

[ ] jag jobbar.

[x] jag har somnat i skolan/jobbet.

[x] jag har missat mer än en vecka av skolan.

[/] jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. (Inte frivilligt men har typ...700 skolböcker hemma kanske?)

[ ] Jag har fått sparken.





SKAMLIGHETER

[/] jag har sagt "lol" i en riktig diskussion. (Förmodligen)

[ ] jag börjar gråta av Disney-filmer.

[ ] jag har pissat på mej av skratt.

[ ] jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[ ] jag har gråtit av skratt.

[x] jag har limmat fast min hand i något.

[ ] jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[x] mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. (Föll av studsmatta och landade i en buske, grrräjt)





HÄLSA

[ ] jag föddes med en sjukdom.

[ ] jag har fått stygn på ett öppet sår.

[ ] jag har brutit ett ben.

[ ] mina tonciller har tagits bort.

[ ] jag har suttit hos läkaren med en vän.

[ ] mina visdomständer har tagits bort

[ ] jag har genomgått en allvarlig operation.

[x] jag har haft vattkoppor.

[ ] jag har haft/har astma.





FÖRHÅLLANDEN

[x] jag är singel.

[ ] jag är i ett förhållande.

[ ] jag är förlovad.

[ ] jag är gift.

[ ] jag har varit på en blind date.

[x] jag har blivit dumpad oftare än jag själv har varit den som dumpar.

[ ] jag saknar någon just nu.

[ ] jag är rädd för att bli övergiven.

[ ] jag har varit otrogen i ett förhållande.

[ ] jag har skiljt mig.

[ ] jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.

[ ] jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.

[ ] jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.

[ ] jag har sparat något från ett gammalt förhållande.





ÄRLIGHET

[x] jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.

[x] jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.

[ ] jag har smygit ut utan lov.

[ ] jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.

[ ] jag har en hemlighet som ingen vet.

[ ] jag har fuskat i ett spel.

[/] jag har struntat i ett prov. (Struntat i att plugga iaf)





DÅLIGA TIDER

[x] jag har druckit alkohol.

[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.

[ ] jag kan inte svälja piller

[ ] jag har blivit diagnoserad med depression.

[ ] jag tar mediciner mot depression.

[ ] jag har haft ätstörningar/bulimi/anorexia

[ ] jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.

[ ] jag har vaknat gråtande.

[ ] jag har somnat gråtande.





RANDOM

[ ] jag har skjutit något djur.

[/] jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. (Dom kan, men jag tror inte att dom vill eller mår bra av det.)

[ ] jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.

[ ] jag har lätt för att öppna mig för nya människor.

[x] jag ser på nyheterna.

[ ] jag dödar inte insekter.

[x] jag svär ofta.

[x] jag sjunger i duschen.

[ ] jag är en morgonperson.

[ ] jag betalade för min rington.

[x] jag är petig med grammatik.

[ ] jag är en sportfanatiker.

[/] jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.

[ ] jag är bra på att baka.

[ ] min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.

[x] jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan. (Haha, typ ändå :D)

[/] jag vet hur man skjuter. (Har prickskjutit med luftgevär iaf...:P)

[x] jag skrattar åt mina egna skämt. :(

[ ] jag är bra på matematik.

[ ] jag tror på spöken.

[ ] jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.

[x] jag är väldigt kittlig.

[x] jag älskar mörk choklad.

[x] jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.

[x] jag är bra på att minnas ansikten.

[ ] jag är bra på att minnas namn.

[x] jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.

[ ] jag har ljugit EN gång under denna frågesession





SMINK

[x] använder mascara

[x] använder kajal

[ ] använder brunkräm

[/] använder foundation

[ ] använder läppstift

[ ] använder läppglans.

[ ] använder lipliner.

[ ] plattar håret varje dag.

[x] använder parfym.

(Ska dock tillägga att jag går osminkad pga orkesbrist cirka 50% av min tid)





HUMÖR

[x] blir sur för ingenting.

[ ] har starka känslor.

[ ] skär dig.

[x] skrattar åt ingenting.

[ ] brukar gråta minst en gång i veckan.





HUMOR

[x] har sär humor.

[x] skrattar när någon ramlar.

[x] är nöjd med din nuvarande klass.

[ ] brukar skratta så tårarna rinner,

[x] är flummig, för det mesta.





KOMPISAR

[ ] har kompisar som betyder mer än livet. (Man kan ju inte ens ha kompisar om man inte lever)

[ ] har kompisar som sviker.

[/] har kompisar som är lika i sättet som du själv.

[x] har killkompisar.

[x] har tjejkompisar.





INTERNET

[x] har msn.

[ ] har lunarstorm.

[x] har bilddaboken.

[ ] har kamrat.

[ ] har pixbox

[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort.

Av Anna Danielsson - 20 augusti 2008 16:51

Jag överväger seriöst att annonsera efter nån som vill dela en Ben&Jerry's Cookie Dough-glassburk med mig ikväll, det är ju så apdyrt att köpa en hel :P


Jag är verkligen inte någon stor glass-älskare egentligen, men att proppa ner kakdegsbitar (ni hör ju bara hur underbart det låter) i fet gräddglass kan ju faktiskt inte slå fel :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards