Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 22:57

Jag vet inte riktigt hur följande faktum ska tolkas, men enligt min kusin är den här pingvinen klockrent lik mig. Jaha? :(

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 22:55

Klassiker :'D Så underbart hjärndött, haha

Av Anna Danielsson - 19 augusti 2008 19:03

JAG HAR KÖRKORT. Detta faktum är utomordentligt trevligt. Var helt 100% på att jag hade kuggat, men tydligen inte :O Så idag har jag kört bil och strax ska jag köra ännu mer.


Vad som är mindre trevligt är att vi egentligen skulle på nya Eddahallen och bada ikväll, men på grund av att min syster vägrade ta ut hundarna så hanns inte detta med för min del. Jag sitter istället här och neggar. Ska ut och köra typ nu, tar nog även en springtur ikväll.


Äckel-skola imorgon. På riktigt, ORKA :( Jag vill inte. Tur att jag ska till Stockholm nästa helg. Hade jag inte failat matte B så jag har det kvar så hade det inte känts fullt lika tragiskt att återvända till Anderstorps snusbeklädda stolar och iskalla glaskorridorer -.- Aja, bara ett år kvar iaf. Sen kan jag hejdåa Skellefteå :D


För övrigt har jag typ helt seriöst en cancerknöl i axeln/nacken :( Hahaha


Vet förresten inte om jag har berättat om helgens Fred-bravad. Det var godis för 2.90/gh på Ica Maxi så jag köpte en påse i fotbolls-size, dagen efter klättrade min kära fosterhund upp på köksbordet och massakrerade påsen samt tuggade och spottade godis överallt. Tack för den.

Av Anna Danielsson - 18 augusti 2008 23:51

 

HOHO, ikväll/inatt vart det en biltur till Vithatten, ett typ känt spökställe utanför Glommersträsk 10 mil från Skellefteå :P Dock misstänker jag att vi hittade väldigt fel hus, men vi hittade en stuga iaf.


Att åka totalt 20 mil med 6 pers i bilen varav 4 av oss i baksätet var plågsamt :P När vi väl kom fram så ville först alla utom typ jag och Amanda stanna vid bilen, men till slut kom vi oss iväg och traskade en bit in i skogen. Väl framme vid huset sprang jag fram och försökte fota lite bildbevis medan majoriteten av folket stannade kvar på vägen och tjöt :( Haha :P


(Har nu gjort lite research på Flashback Forum (<3) och kommit fram till att vi var vid helt fel. När/om jag får körkort blir det en till tur alltså! Aja, vi hittade en ödestuga iaf :D)

Av Anna Danielsson - 18 augusti 2008 11:48

Min kusin har nu dissat Skellhell och återvänt till sin hemstad, och nu ska det fanimej inte ta ett jävla år tills vi ses igen har vi bestämt :O


Igårkväll/igårnatt var det filmvaka. Småmesigt vart det dock, bara två filmer, fast vi skyller på att dom var långa. Vi började med Hannibal Rising som seriöst var det sämsta jag sett. Den (och särskilt skådisarna) bara skrek C-film. Jag slocknade efter halva, vilket säger en del. Efter att ha genomlidit filmen (snälla, försök inte göra fler Hannibal-filmer utan Anthony Hopkins) så gick vi till Statoil och köpte kaffe. Därefter återvände vi och körde igång Sweeney Todd, som var sjuk men väldigt bra. Av någon anledning kan Johnny Depp faktiskt sjunga väldigt hyfsat, kolla filmklippet :O


Jag vaknade imorse av att hela huset seriöst skallrade av åska.


I eftermiddag har jag körlektion

Av Anna Danielsson - 16 augusti 2008 19:38

Jag och kusinen följde Linnea ut och åkte bil nyss, hon hade nämligen fått låna sin faders BMW :P Det var som skojs.


Idag har vi varit i skogen med hundarna och gaggat på stan. I kväll blir det typ filmtittande och Linn joinar förmodligen.

Av Anna Danielsson - 15 augusti 2008 16:44

Jag och Max vann stilhoppningen på lägrets avslutning ;D Ändå lite stolt jag är över fladder-hästen äntligen lyckades få lite fart under hovarna :D


Ikväll är det grillfest på Rovön :)

Av Anna Danielsson - 14 augusti 2008 22:02

UPDATE ALLTSÅ.


- Igårkväll var vi (dvs Emelie, jag, kusinen, Linnea, Linn och Amanda) bjudna på fest hos några snubbar som vi träffade på Balzac. Det var trevligt, kvällen spenderades i en lägenhet på Norrböle och det blev en hel del allsång och dans - bland annat till Don't Stop Me Now (som bifogas) :D Askul.


- Idag var det "långritt" på träningslägret, dvs vi drog ut och galopp-rejsade på sandvägarna ute i skogen :D Lätt en av sommarens höjdpunkter, förutom när "min" kära häst drog värsta bock-brallen, haha


- Ikväll har jag och Angelica tankat upp för en tjockar-kväll. Film har hyrts, chips, dricka och Ben&Jerry's Cookie Dough har införskaffats.


- Imorgon kväll är det Emelies grillfest på Rovön :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards