Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna Danielsson - 27 augusti 2008 01:12

Jag måste få wajna ännu lite mer på ett faktum: Jag tror jag seriöst håller på att knaka sönder.


Om jag vrider på händerna så knastrar det typ i handlederna. Ibland får hela min ryggrad för sig att låta "krrrak", mitt höftben typ hoppar runt och knäcker sig själv när det känner för det och mina axlar ska vi inte ens prata om. När jag var och tränade pilates på Aerobicsstudion så lyckades jag helt seriöst skapa dålig stämning i den tysta tränings-salen eftersom hela min axel smällde så folk vände sig om under en övning xD Sjukt ju.


Nån som vet vad det här beror på? Jag har INTE knakat så här mycket förut :P

Av Anna Danielsson - 27 augusti 2008 00:37

Före jag drog till Spanien hade jag i snitt typ 100-200 bloggläsare per dag. På grund av inaktivitet i en månad i samband med utlandsvistelsen (misstänker jag) så har nu antalet sjunkit till cirka 30-40 per dag :(


JAG VILL VARA POPPIS JU :(


Hur 100-200 folk per dag faktiskt ville läsa mitt irrelevanta jävla gnäll är ju dock en annan fråga, men aja.

Av Anna Danielsson - 27 augusti 2008 00:20

Jag vill veta om vi har arbetsmiljö imorgon eller inte med tanke på att vår lärare tydligen är sjukskriven, men jag kan ju inte direkt börja ringa klasskompisar och fråga halv ett på natten :( Gagaga

Av Anna Danielsson - 26 augusti 2008 22:29

Svenska B, samhälls och arbetsmiljö i skolan idag. Egentligen borde jag sitta och skriva en kort analys om Georgien-konflikten nu, men...aja.


Efter skolan var jag på Subway med några folk, sen drog jag hem och åt ännu en middag förutom mackan och ovanpå det en Ben&Jerry's-burk. Jag borde tekniskt sett rulla fram, alltså.


Fred (fosterhunden) har nu bara två dagar kvar här innan han flyttar till sitt permanenta hem i Hudiksvall. Jag kommer förvandlas till ett litet emo-mongo när han far :(


Stockholm på fredag, jag känner den stora peppen kan jag meddela :D Storstad!


Om Youtube funkade skulle jag bifoga en låt här också, men synd för er.

Av Anna Danielsson - 25 augusti 2008 22:14

Beatles alltså :D


Nu ska jag se Nyckeln Till Friheten (Shawshank Redemption). Tydligen en asbra och lång klassikerfilm som jag totalt har missat. Morgan Freeman är med i den och då kan den ju inte vara dålig.

Av Anna Danielsson - 25 augusti 2008 20:24

Hur hände det här!? Hur fan kan jag vara god för hela 7 500 kronor trots att jag har varit ovanligt slösig för att vara jag den senaste tiden? :D Har iofs fått sista lönen nyss, haha :P Nu ska jag komma igång med tidningsförsäljningen igen och studiebidragen kommer också börja om att rulla in efter sommarlovet, så här ska byggas en biffig rese-buffert ;D

Av Anna Danielsson - 25 augusti 2008 11:40

Hoho, jag sitter här och har foto och med det här inlägget vill jag säga att jag hatar skoldatorerna. Alla sidor är antingen blockade av skolan eller så laggar dom.

Av Anna Danielsson - 25 augusti 2008 00:23

Ja, titeln säger allt. Sommaren är slut, livet är över. Det är ju gula löv överallt nu :(


Imorgon har jag i alla fall foto hela förmiddagen :D Vaccination på eftermiddagen dock, bleh >.<

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards