Alla inlägg under juni 2008

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 13:32

Jag höll seriöst på att avlida när jag sålde tidningar imorse, det är hur varmt som helst ute. Och inte ens sol, utan kvavt-äckel-varmt. Aja, jag ska inte gnälla. Tror jag ska ta en prommis till Falket med Mio istället.

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 13:26

Jag tycker att ni ska pallra er till bion och se 21, den är grymt mycket bättre än vad jag trodde :D

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 13:05

Jahapp, man ska då uppenbarligen inte räkna med eller lita på nån i alla fall. Jag skulle uppskatta om folk (läs: Familj) inte ångrar sig mitt i saker som de har lovat, så man hinner planera sin ekonomi liiitegrann.


NU har jag tre options:


- Skippa Way Out West

- Skippa träninglägret

- Självsvält i Spanien för att spara in pengar på maten x'D


Det känns i alla fall väldigt lägligt att jag äntligen får lämna det här jäkla dårhuset om sex dagar och slipper Skellhell i en månad :'D


HEJ SPANIEN!

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 13:03

SHIT, FÖRLÅT, glömde ju lägga upp bild på fredagens outfit! Jaja, här kommer den iaf :)

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 02:31

Du är så mentalt efterbliven att det inte ens är möjligt att föra en normal dialog med dig...


...och du är den mest patetiska varelsen jag vet, så fruktansvärt tragisk människa.


Jag blir arg på riktigt.

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 02:24

Nu SKA jag sova. Hoppas jag inte gör en repeat på inatt, har på något vis lyckats typ vrida nacken 10 varv i sömnen eller liknande, så idag har jag NÄSTAN kunnat böja på halsen.


Imorgon ska jag på stallet, skriva två KuHi-uppsatser (på riktigt den här gången, nu är det fan dags att skärpa sig) och tydligen fota bandbilder åt Untopia med Linn.

Av Anna Danielsson - 1 juni 2008 02:02

Ikväll har jag umgåtts med en klump folk. Vi var på Rovön och fick en väldigt dum idé - att åka gummibåt. Vi fick till slut, efter diverse moppe-resande genom Skellefteå stad, ihop tre stycken båtar - och bara ett par halva åror. När planen skulle genomföras märkte vi även att det var hål i en av båtarna, men det fixades snabbt och lätt genom tuggummi, nagellack och plåster. Allt går med vilja.


Fyra tappra själar av folket vi umgicks med, det vill säga jag, Linn, Rebecka och Erika, placerade oss i gummibåtarna och styrde kosan längs älven. Vi klev av på Kyrkholmen, Linn halvplurrade och blev dyblöt. Dessutom råkade vi typ stiga i land mitt i en fest (med 25-30-åringar) kändes det som, och det blev lite dålig stämning. Party poopers ^^


Kvällens avslutades traditionsenligt på Max, och nu ska jag typ sova för jag ska upp och jobba imorgon.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards