Alla inlägg under juni 2008

Av Anna Danielsson - 5 juni 2008 18:49

Om bara en viss BODÉN ville höra av sig inom den närmsta framtiden så blir det snart grill/brännboll/allmänt lullande vid Norsjös lägenhet med massa folk :)


Det var apvarmt till eftermiddags, så jag och Mio gick till Falket så han fick bada :P


Mamma lekte för övrigt mästerfotograf med min kamera tidigare ikväll, wohooo :O Här är en bild.

Av Anna Danielsson - 5 juni 2008 13:39

Skolavslutning och typ picknick med klassen. Tjosan ikväll :)


SPANIEN OM TVÅ DAGAR!

Av Anna Danielsson - 4 juni 2008 23:37

Jag var ashungrig och vi hade absolut INGENTING gott i kylen utom en gräddost. Så jag sitter nu här och äter ost - enske. Haha.

Av Anna Danielsson - 4 juni 2008 23:01

Jag, Linn, Amanda och Linns syrra drog till Falket tidigare ikväll för att prova paddla kajak gratis. Det var faktiskt kul :D Fast jag var livrädd för att välta först, eftersom man siter i ett hål. Kul om man skulle fastna under vatten upp och ner :S


Senare på kvällen var vi några folk och joinade en typ IP-klassfest på Rovön? :P Det blev i alla fall kubb och allmänt flum, tyvärr var alla bush-bor tvugna att ta sina bussar hem så det vart inte så länge.


På vägen till Rovön överskattade jag min egen cykel-förmåga en aning, och dundrade nerför en jord-backe med trappsteg i typ 190 km/h. Var cirka en millimeter från att splasha i ett buskage xD

Av Anna Danielsson - 4 juni 2008 14:24

Haha alltså INGEN kan ju ogilla denna låt :'D Classic. Lyssna och känn sommarstämningen ffs

Av Anna Danielsson - 4 juni 2008 14:01

...men nu är jag iaf vaccinerad - två gånger om xD Rabies i högerarmen och hjärnhinneinflammation i vänsterarmen. Egentligen ska jag ta typ fyra sprutor till för att få fullgott skydd, men det hinner jag inte innan Spanien och vet inte om jag pallar heller :S


Rabiesvaccinet kändes inte ett smack att ta faktiskt (vaccinet var för övrigt knallrosa) men däremot har jag ont i hela den överarmen nu. Tur att det är vänster arm o.O TBE kändes lite mer när man tog det, men ingenting nu :)


HAHA det pinsamma var att jag var ungefär en millimeter ifrån att tuppa efteråt. Gick ut och skulle betala när jag plötsligt tappade ALL syn och hörsel + att mina händer började skaka sönder, lyckades i alla fall kasta mig på en bänk så jag tror inte jag hann svimma helt och hållet. Fast har typ en mini-minneslucka xD Aja, har aldrig kolavippat i hela mitt liv förut så det avr väl en ny erfarenhet I guess. Så fort jag tog mig ut från den äckliga Vårdcentral-miljön och fick SYRE så blev jag lycklig :')


Ikväll är det typ party-party på Nordanå :D Wiiio

Av Anna Danielsson - 4 juni 2008 09:19

Här ser vi alltså en människa som ritar Mona-Lisa i Paint. Sjukt i huvudet.

Av Anna Danielsson - 4 juni 2008 00:21

En odödlig klassiker <3

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards