Alla inlägg under juni 2008

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 23:33

namn - Anna
födelsedag - 19 April
hemstad - Skellefteå
ögonfärg - Blå
hårfärg - Mörkblond/ljusbrun
längd - 1.66½
högerhänt/vänsterhänt - Höger
värsta ovanor - Visslar konstant, fast det stör sig bara andra på ^^
stjärntecken - Vädur
skostorlek - 36-37
är dina föräldrar skilda - Nej
skor idag - Tygisar
svagheter - Choklad :'D
rädslor - Sprutor och blodprov :(
mål för året - Ha hur jävla skoj som helst :D
mest använda fras på msn - Förmodligen "Haha :P"
det första du tänker på när du vaknar - "Var är snooze-knappen?"
bästa kännetecken - Bred näsa och ful framtandsglugg
mest saknade minnet - Amsterdam med orkestern, tror jag.


FAVORIT

färg - Dom flesta utom senapsgul och gammelrosa. Men turkos är en favvo

mat - Allt som är gott, mestandels asiatiskt :D
sport - Häääst, sen är friidrott egentligen kul men det slutade jag för längesen.
djur - Hund & häst
glass - Nogger, Magnum med mera
affär - Ica-Torget och H&M
sallad - Så länge den innehåller räkor och god dressing så trivs jag ^^
skådespelare - Många :O Jack Nicholson och Kevin Spacey är genialiska.
nummer - 13, faktiskt :P
årstid - Gillar nog alla
parfym - Mexx Waterlove & Ralph Lauren Cool



VÄNNER OCH LIVET
vad vill du bli när du blir stor -
Rik, resande och glad
hur vill du dö - Helst aldrig, men i sömnen
vem av dina vänner är mest lik dig - Ingen aning. Linnea och jag är lika högljudda iaf xD
vem är mest högljudd - Linnea
vem får dig mest att skratta - Polen-gänget brukar lyckas väldigt bra xD
vem har du känt längst - Frida
vem är blygast - Känner nog ingen super-blyg människa
när grät du mest - Ingen aning
bästa känslan - Att längta efter nåt kul :D
värsta känslan - Stress
vart vill du bo i framtiden - Stockholm och/eller London
om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - HAHA vad skulle det INTE vara?
hur länge tror du att du kommer leva - Länge, förhoppningsvis :O


HAR DU NÅNSIN
moonat nån - Nej
blivit dissad - Säkert
rymt hemifrån - Inte seriöst xD
skolkat - Aldrig medvetet, däremot försover jag mig 24/7
tänk på självmord - Nej
sovit utomhus - I tält o.O
gråtit i skolan - Nej
spytt i skolan - Nej
velat bli modell - Nej
varit otrogen - Nej
gjort något dumt som du skrattar åt idag - Ja
sett en död människa - Nej
druckit alkohol - Ja
använt droger - Nej
ätit sushi - Ja
varit på scen - Ja
snattat - Nej
retats - Ja
blivit nerslagen - Inte seriöst xD


DU
svär - Ja
sjunger bra - Är enligt SingStar tonsäker men har världens gräsligaste sångröst xD
duschar dagligen - Ja
vill gå på högskola/universitet - Ja
vill gifta dig - Nej
tror på dig själv - Varierar
tycker att du är attraktiv - Nej
kommer överens med dina föräldrar - Nej
gillar åska - Ja
spelar något instrument - Ja
äger en ipod - Nej, MP3
sover med gosedjur - Nej
sjunger i duschen - Ja


THIS OR THAT
pepsi/cola - Cola
mc donald's/burger king - McDonalds
choklad/vanilj - Choklad
jordgubbar/blåbär - Jordgubbar, men båda :D
kött/veg - Kött
Tv/film - Båda
gitarr/trummor - Trummor är roligare att spela, gitarr trevligare att höra
adidas/nike - Whatever
kakor/paj - Båda


KAN DU
gå ner i splitt - Nej xD
skriva med båda händerna - Frågan är bara hur läsligt det blir med vänsterhanden
blåsa en bubbla - Ja
rulla din tunga i en cirkel - Ja
nudda näsan med tungan - Nej
dansa - Förmodligen inte, men jag gör det gärna ändå :D
äta vad du vill utan att oroa dig - Jag har hyperaktiv ämnesomsättning så ja


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du pratade i telefon med
- Pappa tror jag
du msn:ade med - Dunno
du kramade - Dunno
du skällde på - Förmodligen min syster
du sportade med - Dunno


SENAST DU
skrattade - Dunno
grät - Augusti förra året
filmen du såg - 21
tuggade tuggummi - Jag tuggar typ alltid tuggummi
drog ett skämt - Jag drar dåliga skämt för jämnan tycker jag
sjöng en sång - Idag


VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster - En trädgård, vår trädgård närmare bestämt
lyssnar du på musik nu - Nej
vad har du på dig - Vitt linne, vit tröja och jeans


RANDOM
vilket land skulle du vilja besöka - Finns nog inget land jag INTE skulle vilja besöka
hur många plattor äger du - En hel del faktiskt
hur många kuddar sover du med - En
dricker du mjölk - Ja, och helst grön :D
person du hatar mest - HAHA oj, här måste skrivas en lista
vilket är det värsta vädret - Slask :(
lekte du med barbie som liten - Inte överdrivet mycket
i hur många ämnen har du ig - Matte B :'(

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 22:58

Jag har sovit 15 timmar totalt.


På tre nätter.


Heja Anna!

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 22:51

Jag vill inte gå och lägga mig, för jag vill inte att det ska bli imorgon - för då ska jag vaccinera mig :'( WÄÄÄH. Seriöst, jag må vara töntig som få men sprutor och blodprov är nog min enda stora skräck här i livet måste jag erkänna. Befarar att jag kommer typ kolavippa, vilket vore lite pinsamt.


...å andra sidan har vi knytkalas och allmänt flum i Estethavet imorgon :) Partü. Sen har jag hört rykten av Emelie om fest på Nordanå? :O

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 22:05

Kolla, en snubbe som har gjort en flöjt av en morot xD

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 21:23

Vi var några stycken och kollade på studentbalen. Tyvärr hade min hjärna uppenbarligen smält eller nånting i sommarvärmen, jag glömde nämligen kamerabatteriet hemma. STARKT JOBBAT, Anna.


Hur som haver, jag har aldrig orkat fara och se balen tidigare och nu känns det mest som ett BIG NO-NO att gå själv nästa år. Jag är som inte så pepp på att trava runt och posa inför hela Skellhells befolkning (för alla vet ju hur otroligt fotogenisk jag är...eller hur var det nu igen?), att det dessutom är SVINDYRT gör inte saken bättre. Lägg sedan till det faktum att det är MIG som vi pratar om, jag skulle förmodligen snubbla omkull och göra magplask på marken mitt i den där gången.


Kvällens koolaste var för övrigt utan tvekan dom som anlände i en enorm kran-lastbil xD


Något som är skojs är att planerna inför skolavslutningskvällen börjar ta form/fart iaf :)

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 17:27

Vaccin imorgon.


UÄÄÄ :'(

Av Anna Danielsson - 3 juni 2008 11:46

Har haft körlektion klockan 8 imorse, så där försvann sovmorgonen. Aja, nu har jag bokat uppkörning i alla fall :D Förhoppningsvis har jag körkort innan sommaren är slut.


Ska nu gå ut med Mio och sen till stan. Måste in på banken och registrera att mitt studiebidrag ska gå rakt in på mitt eget konto, eftersom Swedbank uppenbarligen är för dumma för att fatta att jag är 18 nu. Sen ska jag och kolla på studentbalen tror jag, känner ju en del som ska gå.

Av Anna Danielsson - 2 juni 2008 19:32

Nu närmar det sig på allvar med Spanien, jag drar till Stockholm på lördag kväll och kommer fram till Spanien söndag eftermiddag om jag inte minns helt fel :D Är verkligen INTE tagg på den vidriga och traditionella cirka 12 timmar långa tågresan mellan Bastuträsk och Sthlm - på sittplats - men aja :)


Jag är råpepp :D Är dock medveten om att hela månaden kommer fyllas av slitjobb, det är ju 150 - 200 hundar som ska tas om hand. En del som  volontärjobbar ger upp för att det är för jobbigt och bokar flygbiljetter hem igen efter några dagar, andra säger att det är det bästa som de har gjort i hela sitt liv. Jag misstänker att jag kommer tillhöra den senare kategorin, jag tror nämligen att det enbart handlar om inställning.


Sen, låt säga att jag verkligen skulle hata min Spanien-vistelse - det spelar ingen roll, för min närvaro och jobbet man utför gynnar ju ändå hundarna. Och jag tror för övrigt inte man kan vantrivas i sällskap av flera hundra hundar :) Sen skulle det ju tydligen vara några svenskar där samtidigt som jag, så förhoppningsvis har jag väl nån att konversera på med, spanjorer är ju nämligen inte så superhaj på engelska och jag är inte superhaj på spanska - även om jag klarar mig hyfsat på det jag kan.


Sen, om jag har tur, så hinner jag som eventuell bonus förhoppningsvis besöka Fuengirola och Malaga under en dag var medans jag är där :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards