Alla inlägg den 27 juni 2008

Gah

Av Anna Danielsson - 27 juni 2008 17:31

Jag vill inte hem. Vad fan ska jag hem och gora? -.- Nasta sommar ska INGEN tid spenderas i Sverige and that`s for sure.

Av Anna Danielsson - 27 juni 2008 15:58

Ledig dag idag alltså.Lullade runt i Fuengirola ett tag och drack bananmilkshake,sen tog jag tåget mot Malaga-men sträckan fram till centrum var avstängd så jag fick nöja mig med att hoppa av vid ett stort köpcentrum i utkanten av stan,wohooo.Här har jag tokshoppat,hela två tröjor.Jag har även tappat 10 euro,cry.Nu ska jag tillbaka till Fuengirola och vandra vid havet eller nåt.Om Ellinor och Vera lyckas ta sig från SOS till stan ikväll så ska vi även ut:)För övrigt måste jag påpeka att jag älskar att vara en ensam,förvirrad turist som irrar runt i diverse spanska städer.Det är hur trevligt som helst,se nya ställen is the shit:D Genom att irra och fråga mig fram har jag idag via kollektivtrafik lyckats transportera mig La Cala-Fuengirola-Malaga.Fortsättning följer

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards