Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Anna Danielsson - 26 juni 2008 16:04

För det första så ska jag tillkännage att jag ska bli fosterhem åt den här voffen - Fred.Hyfsat naivt av mig att tro att jag skulle lyckas åka hem hundlös,dock är fosterhem temporärt men vi får se vad som händer.Jag åker iaf hem på lördag:( För det andra så finns det inget trevligare än att promenera vid en spansk flod bland lösa hästar,vattenormar,grodor och vilda sköldpaddor lyssnandes på Damien Rice.För det tredje så är jag ledig imorgon,det blir att pimpla milkshakes i Fuengirola och om jag hinner tar jag tåget till Malaga och går på konstmuséum.För det fjärde så har jag råkat ut för resans bummer-en sticka i fingertoppen från en tistel.Låter inte så farligt men nu efter två dagar är det en röd prick som ser allmänt infekterad och äcklig ut runtom,imorse gjorde halva fingret ont och jag börjar ha problem med att hålla i hundkoppel.Ska införskaffa bedövningssalva och grabba en pincett i syfte att åtgärda detta problem snarast.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards