Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Anna Danielsson - 8 juni 2008 10:46

Nu ska jag gå och röntga mina väskor tror jag, för jag orkar inte dega här längre.


VARFÖR glömmer jag alltid så simpla saker som tandborste och hårborste när jag far ut och reser? Måste alltid shoppa nytt, haha :(


Wiowio, om typ 7 timmar eller nåt är jag i Spanien :D Måste komma ihåg att vrida tillbaks klockan en timme också.


FARVÄL

Av Anna Danielsson - 8 juni 2008 10:01

Nu är jag i alla fall framme på Arlanda och sitter och gaggar på Sky City. Har köpt en bok och ska snart springa upp till Macidonken och köpa en cheeesebuuurgeeer.


Jag har nu åkt tåg i 13 timmar, och helt seriöst - finns det nåt drygare? Dum som jag är så hade jag INGENTING att roa mig med förutom musik, och jag kunde ju inte lyssna upp hela mobil-batteriet. Lyckades inte sova mer än kanske en timme heller, så hålögd zombie here I go! Vågar typ inte somna på tåg heller, för jag är helt livrädd för att missa slutstationen xD Höll på att hända när jag skulle till Bollnäs en gång.


Det var i alla fall en ny fräsch tågvagn jag åkte i - TACK SJ! Däremot, VAD tänkte egentligen människan som designade tillhörande tågstolar!? Dom var bakåtlutande och STENHÅRDA. Man kunde inte sitta rakt och man fick ont i nacken vad man än gjorde. Gwäää.


Kvart över 1 går planet, och jag ska lyckas roa mig på Arlanda tills dess. Wihooo, önska mig lycka till ^^


Btw, Centralen/Cityterminalen slutar aldrig förvirra mig. Hittade till slut flygbussarna, som den korkade norrlänning jag är.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards