Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Anna Danielsson - 7 juni 2008 17:00

Om inte ens tre timmar går mitt tåg :D Pepp till tusen. Hoppas inte min resväska sprängs nånstans längs vägen, dragkedjan på den är nämligen sönder. Stabilt.


För att citera filmen Tjenare Kungen: "JAG LÄMNAR DEN HÄR HÅLAN MED BLÅLJUSEN PÅ", tjohooo, ses om ungefär (knappt) en månad ^^

Btw

Av Anna Danielsson - 7 juni 2008 00:25

Förresten, nu skriver jag en lista HÄR på saker jag inte FÅR glömma imorgon.


- LINSVÄTSKA OCH EXTRALINSER

- Kamera med alla dess tillbehör

- Nuuudlar

- ANTECKNINGSBOK med tanke på at jag måste föra loggbok eftersom Spanien blir en del av mitt 100-timmarsprojekt.


...jag tror det var allt superviktigt. Sen ska jag ringa och bekräfta så dom inte glömmer bort att hämta mig på Malaga flygplats, tror inte det är så lyckat att försöka ta sig ut i bergen utanför Fuengirola med kollektivtrafik nämligen :P


JAG ÄR PEPP :D ...förutom på tågresan.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards