Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Anna Danielsson - 29 juni 2008 22:41

Så jäkla osis att jag inte kunde stanna två dygn till i Spanien pga sommarjobbet :( Spanien vann EM, just nu är förmodligen mina volontärkompisar i La Cala eller Fuengirola och festar huvet av sig med glada spanjorer.

Av Anna Danielsson - 29 juni 2008 19:14

Hur fan ska jag kunna sammanfatta tre kungliga veckor i Spanien i et enda inlägg? Det går ju inte.


För det första så har tydligen Ursviksskolan brunnit ner medans jag var borta :O Omg.


Jag har haft det kung - och jobbigt, men mest bara allmänt underbart. Jag kan numera titulera mig Jourhem för Fred. Skitsöt hund som egentligen ska omplaceras vidare, skulle gärna behålla han men föräldrarna vill inte och jag flyttar ju om ett år. Om du är intresserad, hör av dig!


Kommer lassa upp en massa bilder på http://skumgummi.bilddagboken.se. Ska även rekommendera ALLA som bryr sig det minsta om Medelhavets gatuhundar att åka och volontärjobba, för det behövs. Ska även fråga Norran om dom vill skriva en artikel, så SOS Animals får lite uppmärksamhet.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards