Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Hoho

Av Anna Danielsson - 26 september 2007 23:28

Jag har nu skickat in svarsblanketten till Aftonbladet. Jag ska sälja tidningar. Jag förlorar mina helg-sovmorgnar. Jag ska bli rik.


Snart studiebidrag, tjoho. Amanda ska köpa mina akvarium så jag får 800 (?)nästa månad, tjoho. Jag funderar på att sälja mitt PSP för att få ihop mer pengar o.O Nån som är interested? Hörlurar, laddare, tre spel, en film, (litet) minneskort, fack osv följer med.


Det blir ju mest troligt Stockholm på novemberlovet, i alla fall för mig och Epa. Rave! Försökte kolla upp lite billiga boendemöjligheter, känns en allmän sovsal på ett vandrarhem lockande? Inte särskilt, men allt annat kostar minst 500 spänn/natt :P


Jag har hittat världens roligaste hemsida. Snälla, ge mig alla fula, konstiga och söta prylar!

http://www.coolstuff.se/index.html?ref=7&affiliate_banner_id=2


Apropå beställ-sidor på Internet, jag har vissa förhoppningar om att min Pink Floyd-skiva dimper ner i brevlådan imorgon :)


AJA, mer om den här dagen kanske man ska dra. Fotokurs på E4:an. Nästnästa vecka ska vi ta dit en make up-artist och fota porträtt i studion, någon som har lust att vara modell?


Efter E4:an drog jag och Epa till Vintergatan eftersom det var kvällsöppet och bland annat rabattkupongregn. Jag var smått skeptisk mot rabattkupongregnet eftersom jag fick en halv nagel avtrampad förra gången och mycket riktigt - 90% av folkmassan bestod av rabiata kärringar som mosade allt och alla i sin väg (inklusive 6-åriga barn) för att få sig en kupong. Livsfarligt.


Nu sitter jag och försöker skriva en uppsats om flodkulturen runt Nilen. Önska mig lycka till.

 
 
Ingen bild

amandawiklund

30 september 2007 11:15

men seriöst! jag vill ha allt där på coolstuff.se, speciellt den där träna-hjärnan-grejen - jag ska bli smartast! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards