Alla inlägg den 5 september 2007

Av Anna Danielsson - 5 september 2007 18:03

Jag kan börja med att påpeka att jag befann mig på Tori Amos-konserten som det här videoklippet är från. UNDERBART! ^


Idag slutade jag 10 i 12, tjoho. Drog hem, gick ut med hunden och for sen och träffade Linnea, Emelie Peee, Bröstlund och Amanda på Café Arom. Vi flummade i nån timme där, sen övergick vi till att vandra runt på stan. Linnea provade tusen klädesplagg i tusen affärer, det tog tusen år, sen träffade vi Rårå och Hanna Holl. Rårå hade permanentat håret, så hon var frullig! Jag vill också, men jag skulle troligen se ut som en pudel som har fått en elchock. Får leva med mitt äckligt platta hår, I guess.


Ikväll ska jag och träna agility med Mio, sen ska jag tömma mitt 110 liters akvarium för Amanda ska köpa det, + att jag får hennes söta röda digitalkamera (ungefär en sån iaf) i delbetalning! Feel my happyface!


Imorgon ska jag få tummen ur röven och ringa Unga Örnar, så jag kan få jobb som typ...barnlekledare. Sen vill jag att Aftonbladet ska svara på mitt mail så jag kanske kan få börja som dörrknackar-tidningsförsäljare!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards