Alla inlägg den 27 september 2007

Av Anna Danielsson - 27 september 2007 16:00

Helt förjävligt dryg dag. Skrev på min uppsats till halv 2 på natten och vaknade av väckarklockan 7 - bara för att höra mamma säga "Men Anna, har inte du sovmorgon?" Precis så var det - jag började 20 över 9, så jag somnade om och vaknade klockan 9. Kom of course för sent som vanligt xD


Oljemålning på bilden, iddes inte vara seriös. På Kultur&Idé-historian såg vi en film om något med Babylon - jag minns inte, för jag somnade, sov typ bort hela lektionen och vaknade av att Amanda pokade mig -.-' Sen var det spanska, dryyygt. Jag måste plugga preteritum.


Det enda positiva är att min Pink Floyd-skiva har kommit! Jag sitter och nördar nu. Det är läckert att det inte finns några mellanrum mellan låtarna trots att det är olika spår, det blir aldrig helt tyst på skivan. Mio fick lite damp av ljudeffekterna på den :P


Nej, nu är det faktiskt höst, gulrött ute och fortfarande dagsljus, alltså ska jag passa på att gå ut och fota. Hoj!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards