Alla inlägg den 2 september 2007

Av Anna Danielsson - 2 september 2007 18:39

Den här helgen har sugit som jag vet inte vad.


Nu måste jag göra klart min loggbok till Avancerad Bild-kursen, sen måste jag plugga ekvationer om jag ska ha någon som helst chans att få G i Matte B. Jävla pissröv.


Nästa helg tänkte jag jag dra till Piteå och träffa random hundfolk från Zoonen, men nu behöver grannhunden Cleo eventuellt en hundvakt hela helgen och i så fall ska jag ta honom. Får se hur det blir.


Jag är värsta ninja på att köra bil nu, höhö. Kör runt i centrum, rondeller osv. Det är skitkul :D


Btw, det är RÖVIGT KALLT UTE! Början av september och typ minusgrader på natten!? Det suger!


Förövrigt har jag varit duktig (eller bara desperat efter extrapengar) och mailat in om jobb som Aftonbladet-försäljare och barnledare för Unga Örnar. Med mitt flyt går väl båda två åt helvete, men aja!




Första ridlektionen för i år var det också idag, måttlig pepp. Jag tror jag kommer sluta på SRK när (och om) jag lyckas leta upp en medryttarhäst, för det är inte kul på någon front längre. Höll på att börja böla som en treåring när jag såg att de redan har plockat ner Liljans namnskylt och ställt Svarta i hennes spilta. Jag har sällan saknat en varelse så mycket.

<3

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards