Alla inlägg den 16 september 2007

Av Anna Danielsson - 16 september 2007 22:14

Jag hatar människor.


Seriöst, finns det några drygare varelser? PALLA!

Av Anna Danielsson - 16 september 2007 21:39

Imorgon börjar vår karaktärsämnesvecka, det vill säga att vi har bara bild och inga andra lektioner i en hel vecka!


- Imorgon tar klassen lokalbussen ut till Skelleftehamn för att skissa i småbåtshamnen, tror vi blir där hela dagen.

- Tisdag åker hela Estetiska Bildprogrammet ut till Burviks lägergård och sover över :D

- Onsdag morgon åker vi buss från Burvik ut till Bjuröklubb och tecknar och målar akvarell vid havet.

- Torsdag är vi komplediga, så då ska jag försöka få klipptid för mitt hååår :O

- Fredag är det kroki, dvs nakenmodell-målning :P


Jag är skitpepp på hela veckan, blir kuuul ju :D


Nu sitter jag och lyssnar på musik i mp3:n för jag har inget ljud på datorn. Funderar på att gå och hämta en RisiFrutti ^^


I fredags käkade Rårå, Frida och Linnea middag här, sen drog Linnea hem, Rårå & Frida på party partaj och jag bestämde mig för att jag föredrog att dega framför datorn. I lördags gick jag över Byberget med Mio, sen såg jag världens vidrigaste film (Switchblade Romance) med Emo och Amanda. Satt och blundade halva filmen typ.


Ikväll har jag tonat håret, det blev på sin höjd lite guldigare än vanligt. Hejdå.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards