Alla inlägg den 9 september 2007

Av Anna Danielsson - 9 september 2007 19:40

Summering av helgen, då.


I fredags var jag med Amanda och vi såg filmen Death Tunnel. Jag kan inte sätta ord på hur usel den var, på fullt allvar bland dom värsta filmerna jag sett. En snigel har mer skådespelartalang än skådisarna i den filmen vill jag lova. När vi slösat bort en dryg timme av våra liv på denna värdelösa film övergick vi till att kolla på SVT:s anime-natt, och ljuvliga Spirited Away (se filmklippet.) Av någon anledning har jag inte sett den förrän nu. Otroligt välgjort, snyggt tecknad, söt och allmänt bra - se!


I går var jag, Amanda och Emelie Peee hurtiga och gick på gratis prova på-dag på ett nytt gym här i stan. Jag ska nu ta upp kampen mot det faktum att jag är smidig som ett kylskåp och vig som en handikappad flodhäst genom att börja med yoga - och pilates. Yoga var hur härligt som helst, pilates var annorlunda, stillsam men ändå väldigt jobbig styrketräning som även inkluderade avslappning och sånt.


Igår kväll var det bowling med en massa folk - jag, Linn, Robin, Emelie Peee, Rebecka, Rårå, hennes tre dudes och Amanda som åskådare. Jag kom tvåa och brukar annars komma sist, wiiie. Sen for jag, Linn, Robin, Amanda och Emelie Peee hem till mig och flummade.


Kvällens blooper var att Robins skor blev stulna i bowling-omklädningsrummet, ofta man tar skor!? Det enda roliga i det hela var att bowlinghallen skänkte honom ett par bowlingskor som han fick ta sig hem i xD


Idag sov jag till 12.40, helt galet. Hade ställt väckaren på 11 men den vaknade jag inte av, sen hade den ringt skitlänge och mamma hade tydligen vrålat flera gånger till mig att jag skulle kliva upp, men jag vaknade ändå inte. Lilla sömnbristen, har typ sovit högst 6 timmar per natt hela veckan xD


Jag var på ridlektion, hade söt-Benno, sen tränade jag och Mio agility. Ikväll ska jag dega. Ciao!


Btw, notera bilden. Vi hade markarbete och skulle trava över cavaletti-bommar och sen galoppera över några bommar som i princip låg på marken, men sepe-pånin tar i för kung och fosterland :3

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards