Alla inlägg den 19 september 2007

Av Anna Danielsson - 19 september 2007 22:38

Tjosan!


Den här veckan har ägt :D


Utflykten till Skelleftehamn i måndags blev inställd på grund av ösregn, istället fick vi gå till fordonsprogrammets lokaler och skissa av saker där. Vi har som jag har skrivit någon gång karaktärsämnesvecka, så det är bild nonstop hela veckan!


I måndags kväll var jag, Elise och Larry hos Norsjö i hennes lägenhet och såg skräckisar. Det blev Hide And Seek som var dryg, och Saw ||| som bara var vidrigt äcklig på alla tänkbara sätt och vis. Inte hemsk på något sätt, bara disgusting. Höll typ på att spy och ändå blundade jag 24/7.


Igår morse drog hela Estetisk Bild till BURVIKS LÄGERGÅRD för att natta! Apkul hade vi, kolla http://skumgummi.bilddagboken.se för bilder! Vi tvåor höll i en spökstig i skogen för dom andra på natten/kvällen när det var kolsvart, det ägde. Jag fick ligga ensam bakom en rot djupt inne i skogen utklädd till Samara och skrämma folk xD Hardcore.


Sen spårade allt, men det ska jag inte dra här av hänsyn till folk ^^


Jag tänkte vaka, men alla n00bs somnade så klockan 4 gav jag upp och la mig jag också. På morgonen for vi till Bjuröklubb (en fyr vid havet) för att måla akvarell, det slutade med att jag, Eric och Moa slocknade på en brygga och låg där ute och sov. Sen drog vi hem!


ES2B IS THE SHIT! :D

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards