Alla inlägg den 30 september 2007

Av Anna Danielsson - 30 september 2007 02:29

"Anna, du har fan en blodpropp i hjärnans känslocentrum" xD


Tjo. Jag är trött som en jag vet inte vad, helt sliten av ingenting. Jag somnar så fort jag lägger ner skallen nånstans, typ :P


Vad har hänt i helgen? Igår såg jag filmen 2:37 med Amanda, tonårsångest-film of doom men väldigt bra, hemsk och tragisk.


Idag köpte jag en ny jacka, typ en röd kappa. Aj löv it, rätt revolutionerande att jag skaffade ett ytterplagg som inte är brunt eller svart.


Ikväll var jag, Frida, Rårå och Linn på Pinkerton. Det var inte så fasligt mycket folk där, men det var trevligt. Vid 10 gick vi till Frasses för att käka kvällsmat - stripsmeny - och när vi kom tillbaka var det Black Bonzo. Även andra band spelade tidigare på kvällen.


Vid 12 cyklade vi hem till Frida, det var så JEFLA kallt ute, jag höll på att frysa ihjäl. Hos Frida utspelade sig kvällens dramatik o.O


Frida har ett stort hus med stora fönster som är lite småläskigt när det är mörkt, plus att i området där hon bor har det hänt lite småotrevliga saker förut. Vi sitter i hennes kök och pratar, då hör jag och Frida hör ett typ jättemysko läte (o.O) som låter som om det kommer från vardagsrummet eller utifrån. Frida går dit och kollar men ser ingenting. Nu vart vi lite småskraja (det var som sagt mitt i natten och mörkt) men vi fortsätter babbla. Då plötsligt börjar det RINGA PÅ YTTERDÖRREN, typ tio gånger på raken.Frida springer dit och paniklåser och kollar ut men ser ingenting. HAHA PANIIIK, vi (iaf jag) tänkte typ "yxmördare" och löpte upp på övervåningen. Jag föll i trappen och slog ihjäl mitt smalben, och Frida sprang och väckte sin stackars mamma :P Linn och jag ringde efter skjuts hem eftersom vi inte var så pepp på att gå/cykla bland eventuella yxmördare som lurade i buskarna.


Rårå skulle slagga hos Linn, och dom ville inte gå ensamma ut till bilen när Linns pappa kom, så jag och Frida följde med dem ut - Linn beväpnad med ett baseballträ och Frida med en hårspraysburk! XD Omg, lite smårädda vi var. Väl ute ser vi dock nästan direkt orsaken till dörrplingandet - några jävlar ungar i 13-årsåldern som löper iväg typ 200 meter bort. Vi blev en aning fly förbannade, Frida ropar "UNGJÄVLAR" också börjar vi jaga dom för att ge dom en utskällning of doom xD Så vi sprang efter äckelbarnen hela vägen över ängen mot Tubölegatan, haha. Vi var för lata för att springa ikapp dom, men bäst för dom att dom var rädda.


Nämen helt seriöst, vem fan låter sina äckliga ungjävlar som är typ 12-13 år springa ute och plinga på hos folk mitt i natten!? Barn ska ligga hemma och sova. Jag hatar dom.


Godnatt!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards