Alla inlägg den 11 september 2007

Av Anna Danielsson - 11 september 2007 21:32

Notera bilden - den varelsen stötte jag på i skogen igår. Mer om det om några textrader.


Gårdagen var på helt och fullt allvar bland det största missflytet jag varit med om. Dagen började med att jag klev upp och for till skolan halv 9 - bara för att få reda på att spanskan var intställd och vi började 10 över 12. BUMMER!


Jag for hem igen och gick ut med vovven. Vi gick upp i skogen, Mio var lös och jag valsade runt med mp3:n i öronen. Jag slängde sen bara en helt random blick åt vänster - och inser att jag befinner mig cirka 15 meter från en älgko med kalv, adrenaliiin! Jävligt dålig stämning vart det vill jag lova. Jag panikropade på hunden som inte ens MÄRKTE älgarna (vad fan är han för hund?), och jag vände om och gick så fort jag kunde ner mot vägen - MEN, trots att jag var livrädd borde de som känner mig lista ut att jag inte kunde låta bli att knäppa en bild innan jag hade tilltryggalagt avståndet mellan mig och älgarna xD


Sen följde en väldigt ordinär dag i skolan, på eftermiddagen for jag och Linnea på stan en sväng. Vi var på H&M, jag skulle lukta på ett balsam och klämde lite på flaskan vilket resulterade i att en rätt stor mängd balsam splattades upp i mitt ansikte och över mina jeans. Party!


På kvällen var jag på Hundungdom, har även bestämt att jag och Mio ska tävla Hoppklass 1 på KM om två veckor! Håll tummarna för att hunden lyckas hålla sej på plan i alla fall :)


Efter hundungdomen var det yoga med Emelie Peee. Yoga är najs, dock kände jag mig en aning mindre värd när jag insåg att 40-åringar är tio gånger vigare än mej. Jag är smidig som en valross.


Idag har jag bara varit totalt förvirrad. Vaknade med en knöl som gjorde ont på undre ögonlocket, tror jag vart typ överkänslig mot nå smink eller nåt? Hur som helst är det typ borta nu.


Jag vaknade 25 minuter innan skolan började imorse. Helt stenad vinglade ut i badrummet för att tvätta håret, vilket inte är att rekommendera när man fortfarande i princip sover - jag råkade smeta in en klump duschkräm istället för schampo i håret. Hur mysigt blev min friss på en skala?


Imorgon är det friluftsdag med klassen, det blir säkert trevligt. Ikväll var jag på pilates, oerhört jobbigt men på ett härligt sätt, eftersom det också är mycket avslappning, andningsträning, stretching och sånt. Nu har jag hävt i mig ett paket riskakor med ostsmak, yummie!


Imorgon ska jag och några till nördar dra till E4:an och gå med i en fotogrupp som ska startas. Jag fyller min fritid med alldeles för mycket saker, men att vara sysselsatt is the shit!


Jag missade Heroes kom jag på, rackarns. Ska typ se Survivor i alla fall, och skriva dikter till svenskan under tiden.


Hoj!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards