Alla inlägg den 6 september 2007

Av Anna Danielsson - 6 september 2007 22:48

Holy crap. Nån fler som såg Idol ikväll? Jag skäms över min stad som jag aldrig gjort förr. Ännu pinsammare är att man känner igen 90% av människorna som var med!


Nu har jag fått Amandas kamera, som en del i akvariebetalningen. Den har inte ens macro och bilderna blir läskigt grådassiga, men jag är ändå happyface, nu har jag äntligen en kamera som jag kan härda lite och ta med i snowboardbacken och på ridturer till exempel. Också är den liten, smidig, röd och söt!


Vi har förresten fått veta att vår orkester-resa med SUS kommer gå till Lübeck i Tyskland i år! Blir säkert skoj, även om inget kan slå Amsterdam. Hade hoppats på att vi skulle fara dit igen, men den resan vart nog lite för spårad för att ledarna skulle våga släppa oss lösa där igen, haha.


Nu ska jag skriva dikter - INTE FRIVILLIGT, en förjävlig svenskauppgift. Godnatt.

Av Anna Danielsson - 6 september 2007 16:32

Haha aw, jag designade just en personlig SearchPet till min MSN-sökmotor, JA, jag är lättroad men det blev så söt :3 Gör en egen på: http://searchpet.live.se/start.aspx


Ikväll sänds Idol från Skellefteå så jag, Norsjö, Kajsa och Elise ska till Amanda och kika och typ...frossa chips ( i alla fall för min del.)


För övrigt måste jag skriva typ tre dikter till svenskan imorgon. Fy fan i helvete, jag hatar diktskrivning och är så pinsamt opoetisk som man kan bli.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards