Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Sooova

Av Anna Danielsson - 21 september 2007 00:08

Jag borde verkligen verkligen verkligen sova nu.


Om 8½ timme ska EsBild teckna kroki på skolan, dvs vi ska skissa av en naken tant som står och poserar live i klassrummet. Rave!


Mitt skissblock med nästan hela veckans bilder som ska redovisas och betygsättas imorgon är borta, eventuellt kvar i Burvik. Rave!


Idag vaknade jag 12.00 och gick ut i två timmar med hunden. Grymt härligt väder, soool is the shit! Sen satt jag vid datorn. På kvällen övningskörde jag, råkade få motorstopp mitt på ICA Kvantums parkering men jag överlevde xD Efteråt var jag ute med Mio en sväng till. Har även pluggat matte, blev chockad över att jag faktiskt fattade något för ovanlighetens skull. Matteboken gör dock sitt bästa för att krångla till allting så mycket som möjligt, Matte B är egentligen helt onödigt o.O När i mitt senare liv kommer jag att ha nytta av att räkna ut kilometerslånga ekvationer med parenteser hit och upphöjningar dit och en massa Y och X och annat förvirrande skit!? >.< Aja.


Btw förresten, nu finns det ju som bekant vaccin mot livmodercancer. Verkar typ som att många tar/kommer ta det. Mamma tycker tydligen att jag ska vaccinera mig, men med min otroligt överdrivna sprutnoja kommer mitt psyke kolavippa av vetskapen att tre stycken pure evil sprut-stick på ett halvår, eller vad det nu är. Får se hur jag gör, men troligen inte o.O


GAGAGA, JAG VILL HA LJUD PÅ DATORN! Också vill jag ha en massa skivor från www.cdon.com, till exempel Pink Floyd's The Wall, men det kostar 190 spänn T_T Wäääh.


NEJ, nu ska jag sova så jag är pigg och alert när vi ska rita nakna tanter! Mors.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards