Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Anna Danielsson - 29 augusti 2007 12:17

KIWI, jag kan citera Emelie Peee: "Om ni inte gråter så är ni hjärtlösa" ^


Jag är så KÖRD i Matte B. Jag fattar inte ens Matte A:s grundekvationer som man måste kunna för att ens ha en chans att klara Matte B. SYND ANNA, i vinter får du stänga in dig på ditt rum med matteboken som enda umgänge.


Jag har börjat kursen Avancerad Bild, men funderar på att hoppa av den efter en lektion. Det verkar sjukt kul, men den är på tisdagar då min orkester börjar en halvtimme INNAN lektionen (som räcker till fem) slutar, alltså missar jag en massa av lektionerna och det är ju lektionerna som är kul, delvis eftersom det är en massa trevligt folk i gruppen. Sen förväntar dom sig att man ska arbeta hemma med stora bildprojekt ett X antal timmar i veckan UTÖVER skolan och det kommer man knappast hinna varje vecka, jag har en hund, Matte B som när det kommer igång kommer kräva min fulla fritid/hjärnkapacitet också snokar jag efter en medryttarhäst som förhoppningsvis också kommer uppta en rätt stor del av min fritid. AJA, får se hur jag gör.


Btw, är det lagligt med 4 plusgrader när det fortfarande är sommarmånad!? Jag höll på att dö när jag körde till skolan igår och idag!


Well, ikväll ska jag upp till BHK:n och träna agility med hünden, tvinga min geni-mamma att hjälpa mig med matten genom att försöka trycka in kunskaper om dom helvetes ekvationerna i min hjärna och börja på Avancerad Bild-loggboken, även om jag inte vet om jag ska fortsätta. (Längsta meningen någonsin)


Huj hoj! Rätt najs att sluta klockan 10 i 12 förresten.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards