Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Anna Danielsson - 8 augusti 2007 00:32

Jag ska börja med att säga att det finns INGET mer störande än att plötsligt bli jättepysslig mitt i natten när man egentligen måste sova eftersom man ska upp 7 och börjar jobba 8. Igår kväll vid 12-01-tiden fick jag lust att rita, måla olja och städa mitt rum - samtidigt. OMG, en sådan städimpuls sker hos mig cirka en gång per decennium så jag borde väl ha passat på att städa när jag hade lust, vilket jag aldrig har annars, men istället gick jag och lade mig alldeles för sent och dog när jag vaknade alldeles för få timmar senare. Ni är mina idoler om ni finner något som helst sammanhang i det jag skrev för det gör inte jag, allmänt nattsvammel.


HUR SOM HELST, idag har jag nästan jobbat röven av mig. Hämtat hästar, mockat, lagat mat, sopat, diskat, mätt, diskat mer osv. Tur att Catto och Antonia jobbar imorgon bitti, då slipper jag mocka ur Ossikas box. Mwahahaha *evil*


Idag var det förövrigt också skitvarmt ute, så när jag kom hem funderade jag ut en plan - gummibåt på älven. Jag ringde runt till folk och det slutade med att Amanda, Frida, Erika och Emelie Peee var på. Tyvärr hade vi bara två gummibåtar, så vi sprang upp till Emo och lånade en typ gummiring som Emelie Peee skulle få sitta på.


Vi åkte längs älven i lugn och ro tills Emelie Peee blev less på gummiringen och bestämde sig för att - mitt ute på älven - kasta sig över i min och Fridas båt. Vi var rätt nära ett ofrivilligt dopp, kan jag meddela, eftersom gummibåten är gjord för egentligen högst två barn och vi var tre pers i den XD Att en båt med några snubbar i fräste förbi oss typ en halvmeter ifrån för att jävlas gjorde ju saken bättre, vi höll på att tippa i XD Haha


Sen drog vi till mej och spelade sällskapsspel, jeeej :D Jag ringde även Linn och frågade om hon ville umgås, men n00ben skulle sova eftersom hon skulle upp 5 och jobba.


AJA, bajs!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards