Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Anna Danielsson - 6 augusti 2007 13:04

Om 2½ timme börjar jag jobbet, chill med sovmorgon. Jag sitter och försöker tänka ut lekar som vi ska sysselsätta ridskolebarnen med, nån som har förslag? XD


Jag har varit ambitiös och solat eftersom det är så jäkla fint väder - tills jag fick ett bräms/getingbett på benet, han inte se vad det var, helt utan anledning. Det sved i alla fall rövigt, jag är purken och har en fet knöl i knävecket.


Aja, hejdå och lyssna: http://www.youtube.com/watch?v=VbnvqCqz7_k

Av Anna Danielsson - 6 augusti 2007 01:52

Först måste jag dela med mig mig av dagens låtar:

Anna Ternheim - Highlands

The Kooks - Seaside

Regina Spektor - Chemo Limo


Snoka upp dessa nånstans och lyssna är min rekommendation!


Idag har jag blängt på hopptävling, sprungit 6 km, sett Beck och övningskört. Jag körde runt på Sunnanå bland korsningar, trafikljus, övergångsställen och grejer, ägda! Mamma som kör med mig håller dock på att avlida varje gång vi möter en bil, och hispskriker "BROMSA!" Aja, med mitt vanliga flyt och min vanliga tur lär jag hur som helst köra bilen i diket vilken dag som helst, men än så länge går det bra!


Sen är jag smått bitter eftersom min syrra som ska börja 7:an har typ samma utetider på kvällarna som jag hade i 8-9:an. Nu har jag typ inga tidsregler längre, men ändå - Hon får ha ett liv men det fick inte jag. Jag hatar att vara äldsta barnet, det vill säga barnet som föräldrarna ska "öva på" med tider, regler och dylikt, medan Emelie kan typ fara och flyga som hon vill utan att dom bryr sig. Jag blir PISSED.


Aja, nu ska jag typ försöka planera klart en lek för småbarnen på ridlägret som jag ska vara "ledare" på och som börjar imorgon, dvs sommarjobbet. Tur för mig att jag börjar halv 4 på eftermiddagen, men då jobbar jag till 8 också :P Synd.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards