Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Anna Danielsson - 11 augusti 2007 01:19

Hupp, nu ska jag vara ambitiös och blogga - och varning, jag är i negg-mood så fly redan nu om du inte orkar med wajn.


Lite positiva grejer först - igår på sommarjobbet fick jag rida med ridlägerbarnen på långritt till Skatan och bada med hästarna! Jag och Kompis simmar runt på bilden :P Superhärligt var det, sedan på kvällen var Olivia skitsnäll och lånade ut Lilijan till mig (andra bilden.) Lilijan är sötast och bäst och ingen har rätt att säga emot <3


Jag slutade egentligen jobba halv 4, men stannade på stallet till halv 10 på kvällen med Carro och Antonia eftersom vi typ flummade runt och det var kul :P


Ikväll käkade jag, Linnea, Rårå, Frida och Erika tacos och lullade på allmänt, sen drog Erika iväg till Anton och vid 12-tiden for Rårå, Linnea och Frida på nåt party partaj hos naturar-folk på Älvsbacka men jag var oerhört o-pepp så jag for hem.


NU SKA JAG WAJNA.

- För det första - vissa bortskämda, äckliga snorungar förtjänar inte att vistas bland folk. Jag fick stundvis anstränga mig hårt för att vara en snäll ridlägerledare, kan jag meddela.

- Jag är allmänt NEGG eftersom jag vill flytta ur det här jävla huset omgående, jag vill ha en egen lägenhet, jag vill bo ENSAM, jag PALLAR INTE att bo här och om jag får som jag vill så flyttar jag på min 18-årsdag - om inte tidigare. Fy fan.


Aja, nu ska jag typ sova. Snart. Funderar på att nörda lite Azumanga Daioh innan, om jag inte somnar i datastolen. Jag borde typ börja sova lite mer på nätterna när jag jobbar :P


BTW, jag vill göra något halvdrastiskt med mitt hår men jag är skitfeg. Har tänkt göra slingor i två olika nyanser, har även funderat på att typ tona håret lite mörkare och göra blonda slingor. Jag diggar egentligen min egen hårfärg men skulle nån gång vilja prova nåt nytt. Synd bara att mitt hår typ krackelerar så fort man slingar/gör nåt annat med det -.-


AJA, hejdå.


PS, RÖVHATT, varför kan ingen lägga ut Tales of Symphonia OVA Episode 2 på Youtube nån gång!? >.<

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards