Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Anna Danielsson - 14 augusti 2007 20:39

Jag borde lägga mig en aning tidigare på nätterna när jag jobbar. Höll på att somna sittande på läktaren när ridskolebarnen hade voltige idag :P


Ännu en dag på jobbet, bara tre dagar kvar. Det har faktiskt varit riktigt skojs att jobba, inte så illa att få betalt för att vara i stallet!


Vad har hänt idag? Det har kommit en ny häst i utbyte mot Ramone för någon dag sedan - ett danskt sto, Linette. Supersöt häst, idag släppte vi henne i hagen med dom andra hästarna för första gången och det gick jättebra. Akke blev typ helt kär :P


Igår kväll var jag på hundungdom på Skellefteå BHK, och då sprang jag ihop med Emma & Vip från hundforumet på www.zoonen.com! Jag är helt tokimpad av Vip, bara 8 månader och hur duktig som helst :O Också är han ju så fiiin! Det var uppletande-träning, Mio var riktigt duktig förutom att han som vanligt släpper föremålet halvvägs tillbaka. Vi fick hemläxa och började träna på att han ska hålla saker i munnen på kommando igår, det gick oväntat bra! Fortsättning följer.


Ikväll var jag ute med Mio, vi gick till Rovön och när vi kom hem fick jag en traumatisk upplevelse. Min syrra hade sina kompisar på besök, och det var anledningen till synen jag mötte i vår hall - Över HELA golvet låg minst sju par FOPPATOFFLOR i alla möjliga vidriga färger utspridda. EN FOPPA-ORGIE PÅ HALLGOLVET! Djupt äcklad av åsynen av dessa groteskt fula grällt färgade plastklumpar skyndade jag mig förbi och flydde för livet.


ELIMINERA ALLA FOPPATOFFLOR! FOPPATOFFLORNA SPRIDER SIG SOM VIRUS! DE TAR ÖVER VÄRLDEN! TAKE COVEEER!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards