Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Anna Danielsson - 5 augusti 2007 02:18

Hojs. Jag vill upplysa alla om att müsli med jordgubbar och yoghurtklumpar är skitgott.


Igår var jag och kollade på Amandas låtsassyrras tillfälliga kissemissunge, den var skitsöt tills det grävde in klorna i mina ben och hängde kvar där. Vi lullade runt i skogen i Ursviken och gick till en oerhört konstig kiosk/affär som heter Albatross, sen drog vi tillbaka till stan och såg nån film. Jag SLOCKNADE under filmen och då är det illa, typ sargad krigare efter sommarjobb = Stiga upp 7 varje morgon. Fast filmen sög :P


Idag var jag ute med Mio, sen for jag på V75 på Skelleftetravet eftersom Järvsöfaks var där och startade, kändishäst ju! Ikväll såg jag och Amanda och Frida Pan's Labyrinth, den var bra fast jag satt typ och blundade en massa, var så jäkla äckligt, bl.a fick folk kinderna uppslajsade och är det nåt jag inte pallar så är det sånt.


Imorgon ska jag kolla/fota på hopptävling på SRK (hela mitt liv kretsar typ kring hästar för tillfället) och sen vetefan. Aja, hejdå!

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards