Direktlänk till inlägg 22 november 2007

Jag krackelerar

Av Anna Danielsson - 22 november 2007 22:17

Jag har som folk kanske vet feta issues med mina händer på vintern. När det blir kallare och kallare blir de torrare och torrare - och jag menar alltså extremt, till slut spricker huden så jag går och blöder på händerna 24/7 och det sviiider och är äckligt. Nu har mitt årliga hand-hud-förfall börjat, och INGA krämer hjälper. Eller jo, i så fall en jättefet cocosolja som finns att köpa på sprayburk på Body Shop men den är SNORDYR. Jag målade en akryl-tavla igår (host-julklapp-host) vilket resulterar i en massa färg på händerna som gör händerna torra. Färgen måste också bort från händerna vilket resulterar i att man måste tvätta dem flera gånger vilket gör händerna ännu torrare. Idag är mina händer alltså döda.


Nog om det, jag är ändå nöjd för JAG, AMANDA, EPA OCH JESSICA åt på Wok'N'Roll idag. Emo gjorde oss sällskap men han kollade bara på när vi åt :P Det blev dyrt men det var värt det, jag käkade kyckling med cashewnötter, ris också köpte jag till en friterad räka ^^ Mäktigt. Sen drog Emo, vi resterande drog hem till Amanda och nördade MarioKart (ovanligt.) Sen joinade Bodén oss!


Imorgon har jag sovmorgon till 12.10, WIOWIOWIO! Imorgon kväll blir det smått fullspäckat, ska typ käka middag hos Linnea med Linn, Rårå och Frida...? Ingen aning om vilka det blir. Sen ska jag dra vidare till Epa, Jessica och Amanda, Jessica gör sin sista dag på APU:n på ett bageri så hon ska få baka en tårta och ta hem den gratis. Epa ska designa tårtan och sen ska vi KÄKA den, och se filmerna Princess Mononoko och The Pianist.


På lördag är det Öppet Hus på skolan, vi ska göra reklam för ESBild till niorna som ska välja gymnasium (vi har EN bildlektion i veckan och dom tror på fullt allvar att vi ska tala positivt om EsBild? xD) I alla fall, vi måste vara där lördag morgon, surt. Men det gör inte så mycket för vi har kompledigt måndag :) På lördag kväll ska jag och Frida flumma eller nåt.


NÄ, över och ut.

 
 
Hanna

Hanna

25 november 2007 17:07

Men du, har du prövat "Helping Hands" från Lush? den har jag, hur härlig som helst!

http://HannaOgren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards