Alla inlägg den 20 november 2007

Av Anna Danielsson - 20 november 2007 23:25

^ Alltså, det är ju bara för ful/sär/underbar xD


Nu ska jag sova. Typ.


Imorgon är det programråd och jag och Amanda är duktiga representater. Jag ska gå dit och skrika som en galen kärring, eller näe men typ. Till exempel om att vi går Estetisk Bild, vilket betyder att vi inte vill ha mindre bild än vi hade i högstadiet - vilket vi har. Vi har EN bildlektion i veckan, jävla mongoschema. Sen ska jag wajna om att våra mattelärare spårar och vi lär oss ingenting, för det gör vi inte - lärarna fattar nämligen inte talen. Aja, nog med wajn. Kanske.


Fick en volleyboll i fejset på gympan idag och jag är en aning nöjd över att jag inte fick ett fett blåmärke på kinden, för det hade inte varit speciellt estetiskt tilltalande :P


Vad har hänt mer? Jag var helt seg i skallen på orkestern, så jag droppade några diverse väldigt blonda/urbota korkade yttranden som fick alla att skratta ut mig :( Hahaha


HOHO, sen var jag på pilates. Najs bajs :D


Imorgon har vi oförberett engelskaprov, wiiie.


GONATT

Av Anna Danielsson - 20 november 2007 18:45

Vi fick skolkatalogen idag och jag säger bara HOLY HELLL, jag såg helt seriöst ut som en stjärt. Jag överdriver inte ens, såg helt BOMBAD ut. Och jag måste ju ha blinkat eller nå, eller ser jag alltid så trött ut!?


Nu ska jag på pilates, hoho. För övrigt tror jag att jag har sträckt höger sida av nacken när vi spelade volley på gympalektionen, för det känns helt splaffat när jag vrider på skallen :P


Över och ut

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards