Alla inlägg den 28 november 2007

Av Anna Danielsson - 28 november 2007 23:57

Alltså, jag skäms över mig själv. Jag går slapp-estet men lyckas ändå inte sköta skolan. Skjuter bara upp allting och får aldrig tummen ur röven och gör nåt bra, utan slänger ihop nåt halvtaskigt arbete natten innan deadline och hoppas på ett halvhyfsat betyg när jag egentligen skulle kunna göra mycket bättre ifrån mig. Jag är ohärdad och tragisk.


Sen har vi matten. Vår lärare är typ det värsta som hänt mig och jag fattar INGENTING. Halva klassen kommer måsta gå på mattehjälp, och fattar jag ingenting då heller ska jag byta till mongo-matte för jag är DUM. Min IQ ligger i nivå med en badboll när det gäller matte (och mycket annat också, men wtf) fast jag tänker INTE få IG i sista mattekursen jag någonsin kommer läsa. GAGAGA.

Av Anna Danielsson - 28 november 2007 16:02

I förrgår när jag for hem från yogan såg jag och mamma att polisen hade spärrat av ett område vid älven nedanför polishuset och undrade vad det var för nåt, det hade tydligen varit en våldtäkt/våldtäktsförsök enligt nyheterna. Igår på väg till hockeyn såg jag en kille som hade blivit påkörd av en bil vid Torsgatan/Eddahallen, stod även i tidningen om det, han hade tydligen klarat sig ganska bra. Idag körde vi efter en skolbuss när den tvingades pallnita pga nån bil före och slirade av vägen ut i en snödriva med framhjulen. Crap vad det händer saker hela tiden :O


Alltså, Skellefte spårar ju. Undrar om vi har fått en egen lokal Hagaman för det är typ våldtäkter i varje gathörn, samtidigt som polisen roar sig med att haffa folk som skjutsar varandra på cykeln -.-

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards