Alla inlägg den 19 november 2007

Av Anna Danielsson - 19 november 2007 22:05

Jag har en plan för nästa sommar. Jag vill åka till Rumänien - ja, ni hörde rätt. Jag vill nämligen jobba som volontär på ett hundhem, då Rumänien lär vara Europas värsta hundland. Läs mer här. Bland det värsta jag sett, och jag vill på fullt allvar åka iväg och göra en god gärning för första gången i mitt liv. Ska googla, mejla runt och höra mig för.

Av Anna Danielsson - 19 november 2007 16:15

LINNEA ÄR SÄR I HUVET xD Jag är seriöst arg som en gris.


Helt vanlig skoldag idag. Imorgon mörjar jag halv ett, ÄGDA JÄVLAR!


Alltså, Matte B. Jag är helt körd, jag är redan inställd på IG och den enda trösten är att en rätt stor del av klassen lär möta samma öde. Alltså, våra lärare spårar - ja, våra, vi har nån vikarie hit och dit och jag fattar ingenting. När dom för en gångs skull ids komma till lektionerna så kan dom inte förklara så man förstår - alternativt att dom inte FATTAR talen som jag vill ha hjälp med - och dom är mattelärare! Fy fan i helvete, ge oss Siv tillbaka för hon hade åtminstone lite ordning och struktur på arbetet och kunde förklara så man förstod. Jag har inte ens någon koll på vad vi ska jobba med nu EGENTLIGEN, för alla är på olika ställen och ingen lärare har koll på något. GAH.


Ikväll är det i alla fall yoga :D


Och jag kom just på att jag måste skriva en ANALYS om FÄRGEN GULT. Vad är det för idiotisk jävla läxa!? Och typ ett A4 med pytteliten stil. Avancerad Bild dödar mig ibland.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards