Alla inlägg den 21 november 2007

Av Anna Danielsson - 21 november 2007 16:46

Programråd (typ elevråd fast för Estetisk Bild) idag. Jag och Amanda som är representanter satt och wajnade som galna kärringar, och det hade vi tammefan anledning till. Som jag redan har dragit 1000 gångert har vi totalt inkompetenta mattelärare så alla riskerar att få IG i matte utom de få smartbarnen, sen går vi Estetisk Bild men har bara en bildlektion i veckan. Gaaah.


Ikväll är det fotokurs, vi ska typ fota hårmodeller om jag har fattat rätt.


Btw, min hund är sötast i världen :3 Han brukar alltid gå och lägga sig och sova på kvällarna när alla andra går och lägger sig, jag satt uppe vid datorn inatt och när jag stänger av och ska sova så ligger Mio och väntar på mej i köket :P Aaaw.


Jag smider storartade planer, få se om jag kommer till skott och försöker sätta dem i verket.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards