Alla inlägg den 17 november 2007

Av Anna Danielsson - 17 november 2007 19:43

Och hur har jag tänkt palla den här helgen? Tvingade hem mig själv kl 1 igårkväll för att jag skulle upp 8 och sälja tidningar. DOG när jag vaknade. Ikväll/natt ska jag filmvaka med Linn M, Frida, Amanda och Epa, VAKA alltså, jag är redan helt död och ska jobba imorgon också. FY FAN, jag kommer trilla ihop som nåt gammalt vrak imorgon. Typ somna på hästryggen på ridlektionen och trilla i backen, haha :(


Nu ska jag motivera mig själv till att orka cykla genom halva stjärt-Sunnanå och hela fanskaps-stan på min jävla cykel och uppför helvetes Lasarettsbacken till Emelie Peee. Min själ skriker för övrigt efter fett, men chips är dyrt :(

Av Anna Danielsson - 17 november 2007 11:10

Vi (Jag, Epa, Amanda, Linn och Robin) hade mini-kalas för Emo igår vilket betydde Schwarzwald-tårta (stavning?), julmust, chips och godis. MOHAHAHA!


Efter att ha käkat oss proppmätta så tog vi vårt pick och pack och drog ut till Erikslids-backen och åkte madrass/tefat! HAHA, underbart moget och underbart kul. Epa kläckte den idiotiska idén att hon och jag skulle åka två på ett tefat, hon får skylla sig själv för sagt och gjort och det resulterade i att vi föll av och jag gjorde en bakåtkullerbytta rakt över hennes huvud xD


Ikväll blir det filmmaraton med Epa, Amanda och Linn Marklund, idag ska jag kanske på hockey men vetefan. Ska även stääädaaa.


DET FINNS BTW EN SAK SOM SUGER. Det enda jag vill ha i julklapp är bidrag till ett teleobjektiv, men nu finns det istället saker som jag MÅSTE önska mig.

- En ny BRA cykel. Jag delar en tantcykel med mamma som är typ ny, men den är helt mongo. Det går knappt att ta sig fram på den, liksom, om man rullar i nerförsbacke så STANNAR DEN AV utan att man bromsar! Huuur trög som helst, hur mycket man än trampar så kommer man ingenstans. Sen är det labil som en jag vet inte vad och jag cyklar typ omkull en gång om dagen med den, men det är en annan sak.


- EN NY JÄVLA MOBIL. Min svarta, härdade Samsung har börjat sjunga på sista versen. Den lyckas bara skicka iväg SMS när den känner för det, SMS som jag får kommer fram en dag efter att de skickats, när man ringer hackar det så mycket att man knappt hör vad den andra personen säger...osv. Gagaga.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards