Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

PDOL

Av Anna Danielsson - 29 juli 2007 03:19

"So if i die today I'll be the happy phantom and I will never need umbrellas in the rain, I'll wake up in strawberry fields every day"


HOHO, PDOL var skojs. Av den ursprungliga klungan vart det bara jag och Amanda plus några till folks som vi var lite med, det var hur som helst skoj! Vi fick sova hos mormor som bor i princip mitt i stan, så vi slapp tälta på festivalcampingen! Jeeej ^^


Ternheim körde tyvärr bara två låtar eftersom hon var gästartist, men hon var bra som stryk :D Vi blängde lite på The Ark och försökte squeeza oss fram men då blev folk våldsamma så vi gav upp, och efter dyr thaimat/hamburgare åkte vi karusell, G-KRAFT IS THE SHIT! Virvelvinden fick ens kinder att flaxa, tivolit ägde Stadsfestens XD


WELL, sen skulle vi se Mando Diao som brjade spela 01.15, jag hade hört en låt av dom innan men Amanda diggar dom så vi köade en timme i förväg bredvid hysteriska fangirls som tjöt lugnorna ur sig en timme innan. However, vi stod längst fram och det var apkul förutom att man blev konstant squishad mot kravallstaketet och från sidorna en timme i sträck. Mina revben avled XD


Efter Mando så skulle vi lulla hem till mormor, eftersom hela jävla (stora mäktiga) Piteå var typ avspärrat fick vi ta en fet omväg och var hos mormor vid 3-halv 4 nån gång. Vi somnade och vaknade vid 12, mormor matade oss med kyckling, pommes och fika så vi rullade därifrån :)


Vi tog bussen hem fem över fyra, det ÖSREGNADE när vi gick genom stan och jag har sällan varit blötare än när vi klev på bussen.


Ikväll drog jag och Amanda till Emo och hade lyssna-på-vinylskivor-och-spela-Monopol-kväll. Muy trevligt, kvällen slutade med att Amanda jagade mig och Emo runt runt på busshållplatsen och slogs/kastade börsar.


Btw så har den här sommaren varit helt misstajmad eftersom ALLA FOLK JOBBAR/DRAR PÅ SEMESTER VID OLIKA TIDPUNKTER, så man träffar knappt folk eftersom alla ska upp 7 varje morgon och måste sova på nätterna -.- Och på måndag börjar JAG jobba, men det är på stallet så det blir ändå najs.


GONATT.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Danielsson - 21 januari 2009 17:43

  http://www.annad.devote.se

Av Anna Danielsson - 20 januari 2009 15:16

Min nya blogg.   Jag blir ledsen i ögat om det inte funkar nu. På min dator går det bra, men säg till om ni inte kommer in på sidan. ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 16:13

Detta blir förmodligen mitt sista inlägg i denna blogg. Nästan lite sorgligt, den har ju faktiskt varit min trogna (och fula) följeslagare i typ 1½ år eller något sådant.   http://www.annad.devote.se är mitt nya tillhåll! Kommer vara lika aktivt och ...

Av Anna Danielsson - 19 januari 2009 08:43

Men kul med snö + mulet på fotolektionen när vi för en gångs skull ska fara ut och fota. Döda mig. Plus att backen upp till Nyckelgatan/travet lär vara en enda snödriva och den ska jag alltså cykla uppför.   Nä, nu ska jag dra mot travet. Med tanke p...

Av Anna Danielsson - 18 januari 2009 23:49

Japp, jag har bestämt mig. Imorgon skall en ny blogg skapas och jag taggar. Håller på att kräkas på Bloggagratis, det vore okej om åtminstone bilduppladdningen var vettig men den funkar ju fan inte.   Hej Devote tror jag, där går det att få en hyfast...

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards