Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Anna Danielsson - 14 juli 2007 01:11

"I'm one of few who's left hhen everyone has gone, the train is leaving and it's too late to get on"


Okej, lite emocitat idag men Anna Ternheim är kung och jag ska se henne live på PDOL så in ya faces.


 Idag har jag varit JÄTTEEFFEKTIV (beror på att det äntligen har slutat regna) och knappt degat framför datorn alls. Vi har haft trevliga släktingar från Göteborg på besök (farbror med fru), dom sov i sin nya jättestora ninjahusbil på vår gård så vi vinkade av dem på morgonen eftersom de skulle tillbaka till västkusten.


Jag gick ut och lullade med Mio i skogen vid lunch, och på eftermiddagen övningskörde jag lite mer. Börjar ha skillz, startade bilen direkt två gånger utan ett enda motorstopp! När jag kom hem lullade jag med Emelie i skogen och tvingade henne att agera modell, se bild. Efter middagen drog jag ut och sprang (min kondis har dött pga lathet och det är bara drygt en månad till Tjejmilen, så jag har hurtat tre dagar i rad nu) och på kvällen såg jag Match Point med Frida och Amanda. Den var bra men världens mest PSYKBRYTANDE film! Före det var vi på Ica och fixade godis och amagad vad mycket folk det var i stan PÅ KVÄLLEN, det var för att det typ var Statt och Harry Potter-preimär på samma kväll :P


Och ja, nu är jag hemma. Btw, jag har varit duktig och tömt och gjort klart mitt 20-liters akvarium nu. Någon som vill köpa? Liiite algrester kvar såklart, ska se om jag lyckas skrapa bort det, men det fungerar perfekt! Mitt 110-liters står dock kvar, fullt med vatten och äckliga växter. Jag ska ta itu med det när jag kommer hem från semestern, så kan jag kanske tjäna mig en hacka på att sälja det.


Semester, btw! Vi drar till veckan nån gång men har fortfarande inte bestämt oss för om det blir Göteborg eller Öland. Gbg vore jävligt najs, har inte varit där på sex år, men Öland är säkert trevligt också.


OCH PDOL, WHO'S WITH ME? Har en hel del spikade/halvspikade människor men vi måste vara fleeer :D Let's trycka in oss i ett tremannatält och rejva loss i Piteå, öh.


AJA, över och ut.

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards