Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Anna Danielsson - 9 juli 2007 18:09

"Nights in Goodville are too quiet and too calm, winds don't blow here but I'll never be untrue"


Håll i hatten, ikväll ska jag övningsköra för första gången (och det är på tiden.) Skelleftebor, håller er inomhus om ni vill ha livet i behåll.


Jag vet seriöst inte hur många dagar det har regnat nu! Tristaste vädret i världshistorien. Man borde kunna vara ute och sola och bada men det enda man kan hitta på i det här vädret är att hänga på Kåffeinn och pimla latte som jag, Frida, Linn och Rebecka har gjort i eftermiddag. Nu ska jag snart till Frida och se film med ovanstående folk också.


Btw, Linn fyllde 17 år igår och hade födelsedagsrajtan i lördags ^^ Congrats, det var en riktigt trevlig kväll med tacos, tårta, Twister med mera. Och just ja, idag fyller Amanda 17 så congrats till henne också!


RÖVARNS, SLUTA REGNA! -.-

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards