Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Anna Danielsson - 29 oktober 2007 19:20

Två hela inlägg på en dag :O


Nu ska jag på yoga och plåga mitt osmidiga jag, om jag får en plats dvs. Men det brukar man alltid lyckas få. Den ultimata lyckan vore även om jag hann dra på Ica och köpa ett pack ostriskakor innan.


Ey, folk. Jag har en Beck-film och tvekar inte att använda den, nån som vill se med mej? (Jag såg den igår men whatevah)


Bäst för TV:n att det går nån bra film inatt. När jag kommer hem från da yoga ska jag förövrigt sätta mej och rita på den jäkla läxan från avancerad bild fast jag typ hatar den kursen.


Nu ska jag moppa till stan och frysa ihjäl, hejdå.

Av Anna Danielsson - 29 oktober 2007 12:12

Jag rekommenderar alla häst-geeks att kolla in det här. Tänk att kunna jobba sådär med hästar.


Apropå hästar, ridskolehoppning nästa helg! Jag räknar med att flyga av i åtminstone 2/3 klasser om jag får hestarna som jag ville ha. Har bl.a önskat mongo-Benno i en klass, är seriöst tvungen att prova tävla honom för att jag har ridit han så mycket på lektion :P Kommer dö, sepe-påni :3


Nu har jag lov. Lagom rave. Det här lovet ska ägnas åt nyttiga saker har jag bestämt - städa mitt jävla rum, plugga matte, träna hund, rita en massa OSVOSV.


Far och syster försökte släpa med mig på hockey ikväll, men jag bestämde mig för att jag hellre håller Mio sällskap + far på yogaträning.


Jag är mer pepp på APU:n nästa vecka (Norran Foto) än lov. Kommer väl ändå inte göra så mycket mer än att städa mitt rum och sitta vid datorn. Man vill inte ens gå ut för vädret är helt bajs.


WAJNWAJN, hejdå

Presentation

Omröstning

...men vartifrån är du då?
 SKELLTOWN
 Ännu längre norrut än Skelltown
 ...mellan-Sverige?
 08
 Västkusten
 Skåne & CO
 INLANDET, höhö
 Nån annanstans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards